יו"ר ועדת הביקורת נזעק מחו"ל לפרשת ההיסעים

הרבה עבודה יש לו למבקר העירייה, לאסוף, לקרוא, לעיין, לשאול, לתשאל, ולהגיע למסקנה. מה שיחסר ישלימו לו חברי וועדת הביקורת. אלי כהן נכנס לתמונה

אלי כהן, אם הוא רוצה, הוא יכול
אלי כהן, אם הוא רוצה, הוא יכול

יו"ר ועדת הביקורת מבקש עתה לקבל פרטים על הנושא. הנושא הוא מה שהעלינו כאן בעניין ההוצאה הכספית המופרזת על שירותי ההסעות ובעיקר, בעיקר הגידול הרחב שיש בין הוצאות בעידן י.ד היסעים לבין העידן החדש בו נכנסה הזכיינית החדשה, החברה לפיתוח גוש עציון.

יו"ר ועדת הביקורת, אלי כהן, הודיע לנו ממקום שהותו בחו"ל, כי הוא ביקש את הפרטים לאור קריאתנו כאן. אלי כהן כבר הוביל בדיקה חשובה בעניין המועצה הדתית. התוצאה שם עגומה מאוד והיא נעצרה כאן בין כתלי העירייה. מה הפעם?

יעקב דהן, מבקר העירייה, יצטרך עתה להתחיל לאסוף ולרכז את כל הניירת, ואנו מציעים לו להתחיל מלכידת המסמכים סביב כתב התביעה של י.ד היסעים מול העירייה, לבקש את תיק המכרזים שבו נקבע הזוכה הראשונה חב' ורדים, ואח"כ חברת כנפי יונה ורק אח"כ כיצד הגיעה ההצעה השלישית להיות הזוכה.

מסמכים נוספים שאנו מציעים לו לבקש זה אופן העסקת יועץ התחבורה לממונה על אגף החינוך, לבחון את עצותיו, ובאיזה אופן בוצעו כל המלצותיו, שהרי המלצותיו באו לחסוך ולייעל את דרך איסוף הילדים והמוסעים בכלי התחבורה בשירות ההיסעים. אגב, האם עדיין מועסק יועץ התחבורה בעירייה? האם מדובר באותו יועץ?

אנו מפנים תשומת ליבו של יעקב דהן גם למכתב ששיגרה חברת כנפי יונה למשרד החינוך ובו פרטים חשובים מאוד להבין את ההתנהלות בכל הקומדיה הזו.

אנו מפנים תשומת לבו של יעקב דהן גם לתכתובות בין חברת גוש עציון, הזכיינית השלישית לבין העירייה ובעיקר למכתב מחודש מרץ 2017, בו כותב גזבר העירייה: "לאור הבדיקות המשמעותיות אותם ביצענו, ולאחר בדיקה מעמיקה של מחירי ההסעות ברשויות ומקומות נוספים, הנני להביא בזאת את דרישת העירייה להפחתה של 30% מהמחיר שנקבע במכרז, על מנת להמשיך את ההתקשרות בין העירייה לבין החברה". כיצד זה הבדיקות נעשות רק כעבור חצי שנה אחרי תחילת שירות הסעות.

ועוד תזכורת: במסיבת העיתונאים שנערכה בערב פתיחת שנה"ל, יומיים לפני ה-1 לספטמבר, עדיין לא ידעה עיריית בית שמש מי היא החברה הזכיינית שתסיע את הילדים. את התשובה הזו קיבל כותב שורות אלה מפיו של הממונה על החינוך הרב ישעיהו אענרייך.

הנה אכן כי כן, יש ליעקב דהן הרבה עבודה מאומצת, להחיל באיסוף הנתונים, ריכוזם והכנתם לקראת דיון עם יו"ר ועדת הביקורת.

נושאים: היסעים, מבקר העירייה, בית שמש, ורדים, כנפי יונה, יעקב דהן
אלי כהן, אם הוא רוצה, הוא יכול
אלי כהן, אם הוא רוצה, הוא יכול
אלי כהן, אם הוא רוצה, הוא יכול
אלי כהן, אם הוא רוצה, הוא יכול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: