יועצת חדשה לראש העיר, יועצת לענייני האזרח הוותיק

מדובר במינוי של עובדת מתוך המערכת המתאימה לקריטריונים, הנבחרת היא עו"ס אורלי חסון ציצושווילי, אישור מועמדותה צפוי לעבור במליאה הקרובה

משרדי עירייה
משרדי עירייה

ליד ראש העירייה מכהנים כמה יועצים בתפקידים שונים, הבולטת שבהם היועצת למעמד האישה, מעכשיו תהיה עוד יועצת, הפעם יועצת לאזרחים ותיקים. ואין מועד מתאים לבשר את ההודעה הזו מאשר בחודש האזרח הוותיק.

אז מעכשיו יש יועצת והיא הגב' אורלי חסון ציצושוילי, עובדת סוציאלית, מרכזת מדור לאזרחים ותיקים באגף הרווחה בעירייה שנכנסה לא מזמן לתפקידה. מדובר במינוי של עובדת קיימת באגף הרווחה שתמונה כיועצת בנוסף לכל תפקידיה האחרים ברשות.

ההצעה למנותה נתמכת ע"י רינה הולנדר הממונה על הרווחה. הולנדר חושבת שזה הכי הגיוני למנותה לתפקיד בהיותה מטפלת ברווחת האזרח הותיק. התפקיד ללא שכר.

בעיר בית שמש חיים כ-6500 אזרחים ותיקים, אוכלוסיה מגוונת המייצגת נאמנה את רוב גווני הקשת של החברה הישראלית, אוכלוסיה בעלת רמות השכלה שונות, צרכים תרבותיים שונים ונזקקות משתנה. כאלף מתוכם מטופלים באגף הרווחה.

מינוי יועץ לאזרחים ותיקים נקבע בתיקון לחוק כבר לפני כתשע שנים, אלא שבבית שמש לא היה מי שיקיים אותו. עתה נוצרה ההזדמנות ולראש העיר תתמנה עוד אישה בתפקיד חשוב, יועצת לענייני האזרח הוותיק.

היועצת החדשה תידרש לעמוד בהכשרה לתפקידה זה ע"י המשרד לאזרחים ותיקים והיא תהיה כפופה לראש הרשות המקומית.

את ההמלצה כתבה לא אחרת מאשר גילה רונן, מנהלת אגף הרווחה. במכתב ארוך המצורף לחברי מועצת העיר בחומרים על תוכן הדיון במליאה מפרטת רונן את מעלותיה

נושאים: עיריית בית שמש, גילה רונן, עליזה בלוך
משרדי עירייה
משרדי עירייה
משרדי עירייה
משרדי עירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: