חוג בית חרדי ראשון עם פנים חשופות

הפתעה? מי שמכיר את המציאות מבין שזה צורך היום והשעה ואולי התקווה היחידה להשאיר כאן נפש בריאה. מה שווה דירה נאה אם חוץ משתוללת סופ?

מצטופפים ומקשיבים
מצטופפים ומקשיבים

"בלי להסתתר מקיים מאיר רבינוביץ תושב רמה ג' חוג בית בביתו. עם שם ותמונה." כותב מהדרין ניוז, אתר חרדי בבית שמש לפני חוג הבית שקיימה אתמול יום חמישי בערב בבית משפחת רבינוביץ, והייתה התרגשות וציפיה עצומה לראות האם אכן הערב הזה יצליח, מה יתרחש בו, אלו שאלות ישאלו האורחים והאם בכלל יאפשרו לד"ר בלוך לומר את דברה.

"מאיר רבינוביץ בחור צעיר ונמרץ המשויך לזרם החסידי בעיר אומר שהפעם לא תהיה תופעה של הצבעה ללא חשבון, חשבון עם נציגי הציבור שכשלו לטענתו בניהול העיר וגורמים לתושבים בכלל ולתושבי השכונות החדשות בפרט, סבל בל יתואר." כותב מהדרין. החשיפה של רבינוביץ כתושב חרדי לעין כל כתומך בעליזה בלוך מצטרפת למאות תושבים שכבר לא חוששים לומר בגלוי שהם תומכים בעליזה. תמיכה זו מצטרפת לסקר המפתיע שעשה "הגל החדש" בו עליזה גוברת על אבוטבול בקרב מצביעים שיבואו לקלפי

הפתעה? ממש לא. כנראה שהתקווה מנצנצת הרבה מאוד בליבותיהם של אנשים לשינוי. עד כדי כך, שכבר לא חוששים להופיע בפרהסיא עם פנים חשופות ואפילו להביע תמיכה גלויה באשה, בדתית לאומית, בעלת סגולות ייחודיות לניהול.

בחוג הבית נכחו כ-30 איש ואישה, בהפרדה מלאה, גברים בצד אחד, נשים בצד שני. הרבה כבוד, הקשבה, הבנה והסכמה הייתה בערב הזה. עלו שאלות מאוד ענייניות על איכות החיים, על הבתי הספר, תלמודי התורה, בתי הכנסת, המקוואות, המחסור וחוסר ההשקעה כיאה לשכונה חדשה מלאת ציפיות. דברים טריוויאליים עליהם עומדת מערכת בחירות מוניציפאלית.

על תחושת הנוכחים, ובעיקר ההדים אליהם, נחשפים הבוקר בקבוצות. הדים חיוביים יותר, מוכיחים כי הערב הזה היה מוצלח ועד ה- 30 באוקטובר נראה עוד הרבה ערבים כאלה בבתיהם של חרדים רבים.

ועוד עובדה, הפרסום לערב הזה יצא ללא חשש גם במימד תקשורתי חרדי . יפה!

נושאים: בחירות, בית שמש, עליזה בלוך
מצטופפים ומקשיבים
מצטופפים ומקשיבים
מצטופפים ומקשיבים
מצטופפים ומקשיבים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: