חברת מועצת עיר חדשה- עו"ד רינה הולנדר

הולנדר מכפילה את ייצוג הנשים במועצת העיר ומחליפה את אליסף ורמן הפורש. הולנדר תידרש לוותר על תפקידה כחברת המועצה הדתית של העיר..

עו"ד רינה הולנדר עם אורחת
עו"ד רינה הולנדר עם אורחת


שנה לפני הבחירות הבאות, כוח הנשים במליאת מועצת העיר מכפיל את כוחו. הערב במליאה של חודש אוקטובר מצטרפת עו"ד רינה הולנדר ומשלימה את מניין חברי חברי המועצה התקניים. עו"ד הולנדר נכנסת במקומו של אליסף ורמן חבר הבית היהודי שהודיע על פרישתו מתפקידיו במועצת העיר.

הולנדר, נכנסה להיסטוריה העירונית בכך ששימשה כחברת המועצה הדתית הראשונה בעיר. אשה במעמד זה לא היתה לבית שמש מאז היווסדה, עכשיו תיאלץ לוותר על התפקיד בו עשתה חיל.

הולנדר שובצה במקום הרביעי ברשימת הבית היהודי בית שמש חוזרת, למעשה היא מגיעה מתוך סיעת בית שמש חוזרת, שכן על פי הסדר שנקבע בהסכם בין אלי כהן יו"ר בית שמש חוזרת לבין הבית היהודי היה כי המקום הראשון מיועד לו, ואחריו ישרתו שני חברי הבית היהודי. הולנדר הייתה הנצחיה הבאה ברשימה והיא נרשמה תחת בית שמש חוזרת. עתה היא מצטרפת לשני חבריה מהרשימה , חיים בן מרגי ואלי כהן, בהתאמה אחד בקואליציה השני באופוזיציה.

הולנדר יודעת למצוא שפה משותפת עם מי שמוכן ורוצה לעבוד, במועצה הדתית שיתפה פעולה יפה מאוד והיא זכתה לתמיכה כמעט בכל רעיון שהביאה למועצה הדתית. ראש המועצה הדתית פרגן לה על עשייתה, מה שמלמד על אופייה לעשות וליזום. האם דרכה במועצת העיר תדמה להשתלבותה במועצה הדתית? ימים יגידו.

במשך השנים הטיחה רינה הולנדר ביקורת על התנהלות העירונית, עתה כשהיא תהיה זמינה יותר למקום עליו חלקה, יכולה הא להשפיע ורק לטובה. השאלה הנא האם יתנו לה לעבוד? בעובדה אחת איש לא יחלוק, הולנדר יודעת לעבוד ואוהבת לשרת את הציבור , ובעיקר להיות פה לצרכי הנשים בעיר.

נושאים: בית שמש, מועצת העיר
עו"ד רינה הולנדר עם אורחת
עו"ד רינה הולנדר עם אורחת
עו"ד רינה הולנדר עם אורחת
עו"ד רינה הולנדר עם אורחת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: