זה לא מילוי האגם המלאכותי המובטח, זה פיצוץ צינור ראשי

הציפייה והמתח לראות משהו שטרם נראה כאן בעיר גרמו ללא מעט תושבים להתרגש מסילון מים שפרץ מקו מים ראשי. העיתוי הוסיף להתצרגשות. הכל בכתבה הבאה.

רק פיצוץ צינור ראשי
רק פיצוץ צינור ראשי

"הבטחת ראש העיר -אולי המפורסמת ביותר- על הקמת אגם בבית שמש, קורמת עור וגידים, וכעת מבשר ראש העיר מר משה אבוטבול על הקמת פארק ענק כשבמרכזו יעמוד האגם, בתוך פחות משנה". כך יצאה הודעה לציבור בדיוק לפני שנה ושבוע, מדוייק ביום 22.8.17 ע"י לשכת דוברות העירייה.

יש בבית שמש אנשים שעומדים עם סטופ ביד ואומדים את הזמן מהיום ההוא, כך ממש. בימים האחרונים גברה ההתרגשות ולכן המעקב היה צמוד ביותר אחר מילוי הבטחת ראש העירייה מלפני שנה. הבוקר כאשר עלו לביתם תושבים וראו סילון מים אדיר עולה השמימה נעצרו מים. המראה היה מקסים, סילון מים בעוצה כזו רואים אולי רק במקומות בהם יש סערות מהסוג שעדיף לא להזכיר.

קולות של שמחה, מה שלא נשמע זמן רב מאז החל אכלוס רמה ג' נשמעו היום. ילדים, בוגרים עוברי אורח נעמדו על הגשר העולה לרמה ג מול שכונת המשקפיים, וצפו במראה מרהיב. היה מי שחשב שזו הפתעת הבחירות- הנס הגדול של עיריית בית שמש מתממש, וכבר החל במילוי האגם המובטח אליו יובאו בימים הקרובים גם סירות פדלים וסירות משוטים, להשתעשע מעט.

דקות ארוכות חלפו, סילון המים לא פסק, מתחת לגשר נוצר נהר מים זורם. אחד הצופים אף קרה בפליאה על האירוע. מבטים חוקרים שנשלחו לעבר 'האגם' הוכיחו כי לא מדובר במילוי האגם במים תוצרת מי שמש, בסה"כ מדובר בפיצוץ צינור מים קו ראשי ששיתק את מקורות המים ברמה ג לפרק זמן. כלי עבודה באתר פגעו ללא כוונה כנראה בצינור המים וזה פרץ בעוצמה מעלה. הסביבה המלתאה מים שהחלו זורמים לתחתית החפירה. אז זהו, זה לא האגם, ולא מה שדומה לו, גם לא בריכת שחיה או בריכת דגים...

סליחה , את הבטחת האגם כנראה תצטרכו להתאזר בסבלנות עוד פרק זמן, אולי אחרי הבחירות אולי בחורף הקרוב. סליחה שנזכרנו

נושאים: אגם בבית שמש, משה אבוטבול, הבטחות
רק פיצוץ צינור ראשי
רק פיצוץ צינור ראשי
רק פיצוץ צינור ראשי
רק פיצוץ צינור ראשי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
זה לא מילוי האגם המלאכותי המובטח, זה פיצוץ צינור ראשי
זזזזזזזזזזזזנכתבה ביום חמישי, 06 בספטמבר 2018, 13:28

בושה לראש עיר שכזה שיעוף עם חבריו המושחתים לעזאזל