הצעה ליציאה מהמבוך: "להקים ועדת איתור".

האם זה לא מאוחר מדי? החלטת בג"ץ מכניסה את בית שמש למשבר מתמשך, לדעת ד"ר בלוך ההצעה הישנה ראויה להתחדש ולנסות להקים ועדת איתור למצוא רב ראוי.

ד"ר בלוך, מנסה להציל את המצב
ד"ר בלוך, מנסה להציל את המצב

שלושה ימים לפני המועד הקבוע בחוק לבחירות ויום אחד (יום שלישי היום האחרון למתן בקשות לשנות החלטת בגץ) מציעה חברת הפורום הבוחר ד"ר עליזה בלוך מוצא מהסבך אליו נקלעה העיר בית שמש. הצעתה היא להקים ועדת איתור. גילוי נאות, כותב שורות אלה נדבר עם ד"ר בלוך כבר לפני מספר שבועות לנסות להציל את המצב בהצעה הזו. אז 'נרדמה' ד"ר בלוך והבגץ יצא לדרך באין מוצא אחר.

היום החליטה ד"ר בלוך לאחר שנועצה במקורב מאוד לראש העירייה, חבר הבית היהודי וביחד הם מביאים ההצעה במחודש, . הנה היא בשפתה של בלוך:

""לאחר שנות כהונה ארוכות של הרב המוערך הרב שמעון ביטון, נדרשת העיר בית שמש למנות רב ראשי לעיר. בשבועות האחרונים מתנהלות שיחות רבות עם מועמדים שהגישו את מועמדותם למשרה החשובה הזו. ומתקיימים מפגשים רבים סמויים וגלויים העוסקים בבחירה.

משרה ציבורית מרכזית כל כך, שאמורה להיות משמעותית עבור ציבור תושבים גדול, הפכה להיות במידה רבה, קמפיין פוליטי שאינו מכבד את התושבים, לא את המועמדים שמוצאים עצמם בסיטואציות לא מכבדות, ובטח לא את כבוד המשרה.

יוצא שמרבית הדיונים אינם עוסקים במי ראוי לשאת במשרה הרמה ויש לו את הכישורים להנגיש את שירותי הדת למגוון האוכלוסייה הרחב שישנו בעיר, אלא למי יש את הסיכויים להיבחר וכיצד ניתן ליצור את הדיל המתאים.

הבג"צ אמר את דברו וביקש לעצור את ההליך ולא לקיים את הבחירות במועדן.

המשרה חשובה ומכובדת מידי מכדי להמשיך את ההתנהלות הזו, מי יגיש ערר ואילו רווחים יקבל מי שיתמוך במועמד זה או אחר.

אני חושבת שזו העת להקים ועדת איתור מקצועית ומגוונת שתראיין מועמדים, תבחן ותגיע להחלטות מכבדות למועמדים ראויים ומתאימים לתפקיד, ולפחות בתחום הזה נשדר ממלכתיות בעיר שלנו. יש לכך ערך הן כלפי פנים והן כלפי חוץ". עד כאן הצעתה של ד"ר בלוך. האם זה לא מאוחר מדי? אחרי שבגץ אמר את דברו לכל רעיון שכזה צריך פרק זמן כדי להתקיים שאומר הבחירות הקרובות לא יתקיימו במועדן.

נושאים: הבחירות לרבנות בית שמש, הבית היהודי, דר עליזה בלוך
ד"ר בלוך, מנסה להציל את המצב
ד"ר בלוך, מנסה להציל את המצב
ד"ר בלוך, מנסה להציל את המצב
ד"ר בלוך, מנסה להציל את המצב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הצעה ליציאה מהמבוך: "להקים ועדת איתור".
דניאלנכתבה ביום שני, 31 ביולי 2017, 05:20

עוד ספין פוליטי. מעניין עד שקם צדיק בסדום פתאום קמו יועצים שחשוב להם ממלכתיות בבחירת רב שקר