היימן נלחמת בפרשת השחיתות: החליפה צילינדרים ומגבילה את גורמי הטיפול בתיקים

בתגובה המאכערים נערכים להוכיח שזכותם להמשיך לעסוק במה שהם עשו היום

אגף ההנדסה. מדיניות חדשה
אגף ההנדסה. מדיניות חדשה

יעל היימן, מ"מ מהנדס העירייה מוכיחה כי יש בעל בית חדש באגף ההנדסה. היימן החליטה להפגין נחישות ומנהיגות כבר מהרגע בו התבשרה על קבלת תפקיד מ"מ מהנדס העירייה. ולא מפתיע שהדבר הראשון שהיא עושה היא הודעה על שינוי היחס כלפי המאכערים שארבעה מתוכם נחקרו ואו נעצרו במהלך פשיטת המשטרה על אגף ההנדסה. אחד מהם אף היה עצור למשך תקופה ארוכה מעל לשנים עשר יום.

בהודעה שפוזרה כמעט על כל קיר באגף ההנדסה מודיעה היימן לתושבים כך: "בביקורכם באגף הנדסה הטיפול בתיקי בנייה ייעשה ע"י המבקש או עורך הבקשה בלבד". היימן עדיין חתומה בתוארה אדריכלית העיר. נכון לאתמול, לפני המעצרים מאכערים הגיעו והתייצבו ועשו באגף ההנדסה כבשלהם. אמנם כל פתיחת תיק נעשתה עם ייפוי כוח, כל שאר המשימות כבר נעשו בידי אותו מאכער. האם היימן מתכוונת או יכולה בכלל לבטל את ההתנהלות הזו? נראה שזו תגובה ראשונה גובלת בהיסטריה מצדה, אומר אחד מאכערים. "בלי ייפוי כוח לא התקרב אף מאכער, כך יהיה גם היום. ואף אחד לא יכול למנוע זאת." נחכה ונראה.

יש מאכערים שכבר נערכים להשיב מלחמה שערה בהיימן על החלטה הזו והם מתכוונים לתבוע את זכויותיהם להמשיך לעסוק כמובן בהתאם להוראות והגבלות החוק.

פעולה שנייה שעשתה היימן השבוע הייתה להחליף את כל הצילינדרים בדלתות המשרדים. מתברר כי מפתחות החדרים היו גם אצל כאלה שאינם עובדי האגף, מה שהפך את החומר על השולחנות והארונות שקוף לעיניהם של כאלה שזה לא מתפקידם או עניינם. התופעה גרמה לזליגת חומר שבחדרי אגף ההנדסה מעדיפים שיישאר שם בלבד. עתה מקווה היימן כי החלפת הצילינדרים תעצור את זליגת המידע החסוי.

נושאים: אגף ההנדסה, עיריית בית שמש, יעל היימן
אגף ההנדסה. מדיניות חדשה
אגף ההנדסה. מדיניות חדשה
אגף ההנדסה. מדיניות חדשה
אגף ההנדסה. מדיניות חדשה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: