הוסר איום השבתת ההיסעים במערכת החינוך מחר

העירייה העבירה מקדמה של 2 מיליון ₪ ע"ח החוב לחברת ההיסעים, יתרת החוב הובטח, תשולם בהקדם.

צי אוטובוס מורחב
צי אוטובוס מורחב

עיריית בית שמש לא שילמה לחברת ההיסעים – החברה לפיתוח גוש עציון- ע"פ ההסכם החתום עמה ולכן הודיעה חברת ההיסעים לעירייה הודעה שאם עד היום, יום רביעי, לא תפרע העירייה את חובה לחברת ההיסעים, היא מצדה לא תוכל להמשיך לספק את השירות עליו היא מחוייבת. ההודעה נשלחה בכתב לידי מנהל אגף החינוך בעירייה הרב יוחנן קירשנבויים. עם העתקים לממונה על החינוך ולגזבר העירייה.

חברת ההיסעים, החברה לפיתוח גוש עציון, חתומה בהסכם שירות היסעים לילדי החינוך בעיר למשך שנתיים עם אופציה לשנה שלישית. עיריית בית שמש הודיעה לחברה על כוונתה להפסיק את ההתקשרות החוזית עם החברה בתום שנה אחת מאז החלה התקשרות.

לעירייה חוב כספי בגין השירותים אותם מספקת החברה. בתחילת החודש שילמה העירייה חלק מהתשלום המגיע לחברה. העירייה בסכום של כ- 3 מיליון ש"ח ולשם כך נאלצה ליטול הלוואה כדי לממן את החוב. העירייה במעמד ההעברה הכספית הראשונה לכיסוי החוב התחייבה להשלים תוך שבוע את היתרה. העירייה לא עמדה בהבטחתה זו ומכאן שחברת ההיסעים יכולה הייתה להפסיק את השירות. וכך התכוונה לעשות החל ממחר.

כאמור ברגע האחרון, היום אחר הצהריים העבירה העירייה עוד חלק מהחוב (שני מיליון ₪) אותו תראה החברה בחשבונה בבנק רק מחר. משכך נדחה איום השביתה למועד המובטח עליו התחייבה העירייה בו תפרע את חובותיה כלפי חברת ההיסעים. המועד הזה נקבע לפרק זמן קצר ביותר. כך שייתכן שעוד בסוף שנת הלימודים הזו נראה השבתה של מערך ההיסעים בעיר. מנהל אגף החינוך הרב יוחנן קירשנבויים היה בטוח בעצמו: "העירייה ממשיכה לשלם ויהיו הסעות כרגיל".

נושאים: עירייה, החברה לפיתוח גוש עציון, יוחנן קירשנבויים, שביתה
צי אוטובוס מורחב
צי אוטובוס מורחב
צי אוטובוס מורחב
צי אוטובוס מורחב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: