הולנדר תוביל את הבית היהודי

חיים בן מרגי לא התמודד, ובכך למעשה מסיים חמש שנות פעילות ציבורית כחבר במועצת העיר וכשותף לקואליציית אבוטבול.

רינה הולנדר
רינה הולנדר

הורכבה הרשימה של הבית היהודי בבית שמש. בבחירות דמוקרטיות שהתקיימו במוצ"ש נקבעה הרביעיה המובילה של הרשימה לבחירות . את הרשימה תוביל חברת מועצת העיר עו"ד רינה הולנדר. רינה עם רזומה מרשים של עשייה למען הכלל - יועצת משפטית בהתנדבות לארגוני חברה ורווחה, חברת המועצה הדתית הראשונה בבית שמש, ומארגנת שיעורי תורה בכל העיר.

הולנדר למעשה מחליפה את מי שהוביל עד כה את הבית היהודי חיים בן מרגי, אשר החליט לא להתמודד על מקום ברשימה. הולנדר אשה נמרצת מאוד, יוזמת ומקדמת פעילויות שונות בחברה המקומית, הנה חברת אופוזיציה במועצת העיר הנוכחית, בשונה מחיים בן מרגי חברה לסיעה שנותר חבר בקואליציה עם אבוטבול.

במקום השני נבחר הרב ניסים בריח תושב שכונת מגדל המים. ניסים איש חינוך ופעיל כבר למעלה מ-20 שנים למען תושבי העיר. במקום השלישי אלישיב גוטמן תושב רחוב הנרקיס. רכז פרוייקטים בעמותת 'עלה' למען העיוורים, ויו"ר בהתנדבות של גרעין 'יחד' בעיר. במקום הרביעי נציגת הדור הצעיר בבית היהודי בת אל וקנין. בת אל פעילה למען הנוער בעיר, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת גבעת וושינגטון..

לאן פני התנועה? על פי הצהרותיה של הולנדר הרי שהיא מחוייבת לבית היהודי, אם כי לא הסתירה תמיכתה והעדפתה הפרטית לראות בעליזה בלוך מנהיגה שינוי בהתנהלות העירונית.

ועוד עניין מעניין, בכך כבר הובטחו לנו שתי נשים במועצת העיר הבאה, ד"ר עליזה בלוך, עו"ד רינה הולנדר, וזה עדיין לא הסוף. השינויכבר נראה בפתח.

נושאים: הבית היהודי, סניף בית שמש
רינה הולנדר
רינה הולנדר
רינה הולנדר
רינה הולנדר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הולנדר תוביל את הבית היהודי
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 26 באוגוסט 2018, 02:25

בחירה ראויה בהחלט. מצפים מחברי הבית היהודי היהודי להודיע על תמיכה בעליזה

הולנדר תוביל את הבית היהודי
דנינכתבה ביום שבת, 25 באוגוסט 2018, 17:26

רשימה מגוונת מאוד ומייצגת את כלל תושבי העיר ייצוג מדהים לנשים. כל הכבוד !!!