הולנדר: "ראש העיר מרדים אותנו בשעשועים לפגוע בזכויות יסוד לציבור הדתי לאומי"

הדברים באו על רקע הפרסום כאן באתר 0rnews על כוונת המועצה הדתית למנות רב חרדי על המקוואות ובלנית חרדית פקחת על הבלניות

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
עו"ד הולנדר
עו"ד הולנדר

הפרסום כאן על הכוונה לשנות את הסטטוס קוו מבחינה דתית היכה גלים, הידיעה זכתה לשיא כניסות באתר והביאה קוראים רבים להיחשף לאתר ולתוכן המובא בו. חברת מועצת העיר עו"ד רינה הולנדר, עד לא מזמן חברת המועצה הדתית בבית שמש, אף הפיצה פוסט בנושא." אני קוראת לציבור להתעורר. הצגות ופסטיבלים ותיק מורשת ישראל זה נחמד. אבל זה לא העיקר. די עם לאפשר לראש העיר להרדים אותנו עם שעשועים!!! תתעוררו כבר!!! עדיף שנה בלי "מורשת ישראל" ובלי הצגות מאשר שנות נצח בלי זכויות יסוד לציבור הדתי לאומי בעיר!!!"

למי שלא מצוי בעניינים- לצערנו, ולמרות הפצרות דרישות וניסיונות מנע- ראש העיר ויו"ר המועצה הדתית פועלים בניגוד לכל מינהל תקין בכדי למנות אדם ללא מכרז, ללא הליך תקין כלשהוא, ללא התאמה- לרב מקוואות ועירובין". דברי הולנדר מתייחסים לכינוס מליאת המועצה הדתית כוועדת מכרזים לאשר מינויים לממונה על המקוואות ולמינויי מפקחת על הבלניות.

הולנדר הוסיפה את הקריאה שהייתה עד כה לא מיוחסת והזדהתה כמי שהקריאה יצאה גם ממנה. "אנחנו מתארגנים יחד עם רבני הציבור בכדי לפעול להשבת הסדר על כנו ולאפשר לציבור שלנו לחיות לפי אורחות חייו ופסיקות רבותיו. ראש העיר מצהיר מעל במות התקשורת כי יש לכבד את אורחות חייהם של תושבי רמב"ש ב ולאפשר להם לבקש לבוש צנוע בכניסה לשכונה. אנחנו מבקשים מראש העיר- כבד את אורחות חיינו. כיבוד הוא דבר חשוב, וצריך לחול על כל ציבור וציבור. כבד את אורחות חיינו ואפשר לרבנים שלנו להנהיג אותנו בתחום העדין כל כך של מקוואות. החזר עטרה ליושנה, כפי שהיה בימי הרב ספקטור זצ"ל, ואפשר לרבנים להשיב את העירוב המהודר לקדמותו.

תן לרבני כל ציבור וציבור להנהיג את קהילותיהם. המקוואות בשכונות החרדיות יהיו תחת אחראי המגזר החרדי, ומקוואות בשכונות לא חרדיות תחת אחראי מהציבור הלא חרדי. כל אחד ואורחות חייו. אל תסכים לטענה של "כולה שלי". הנהג את שיטת חז"ל- "יחלוקו" ויבוא שקט ושלום על מקוואות העיר ועל העירובין !!!".

כאמור בגוף הידיעה הראשונית בעניין נעשתה פנייה למשנה לראש העיר חיים בן מרגי ומה שהיה לו לומר זה להגדיר את הפונה או את הפנייה כ'חצוף'. בן מרגי עדיין ממשיך לחשוב...

נושאים: בית שמש, המועצה הדתית, רינה הולנדר
עו"ד הולנדר
עו"ד הולנדר
עו"ד הולנדר
עו"ד הולנדר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הולנדר: "ראש העיר מרדים אותנו בשעשועים לפגוע בזכויות יסוד לציבור הדתי לאומי"
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 07 במאי 2020, 13:58

איך גלגל חוזר, אותן טענות כלפי ראש העיר החדשה