הודות להתכתבות במייל האישי עם עובדת הביטוח הלאומי ברמלה: אושרה מיד תביעתו של אדם קטוע אצבעות

הביטוח לאומי ברמלה דואג להיות נגיש במגוון אמצעים. המייל האישי של עובדי הסניף הוא אחד מהם.

פקידה בביטוח לאומי רמלה
פקידה בביטוח לאומי רמלה

הביטוח הלאומי ברמלה אתכם תמיד, גם "און ליין": סיפורו הטראגי של א' בן 46 מבית שמש התרחש בעודו עובד כשף באולם אירועים בעיר. בערב שגרתי בו עבד היה מחסור בכוח אדם ומנהל המקום פנה אליו בבקשה לתפעל מסור בשר. בזמן שביצע א' את חיתוך הבשר פגע המסור בכף ידו השמאלית וכתוצאה מכך נקטעו שלוש מאצבעותיו. א' שהיה נסער ומבולבל לאחר ששוחרר מבית החולים, פנה לביטוח הלאומי בבית שמש והגיש חומר רפואי ללא טופס תביעה, כמקובל. החומר הרפואי הגיע לשולחנה של סיגל געש, עובדת מחלקת נפגעי עבודה בסניף רמלה ללא תלושי שכר או פרטים מזהים אחרים מלבד מספר טלפון. סיגל, שקראה את החומר הרפואי והבינה את חומרת המצב, החלה לפעול למען איתור האיש. לאחר שאותר א', התברר כי הוא נשוי ואב לשלושה ילדים, ובעקבות הפגיעה נקלע למצוקה כלכלית. עוד הסביר א' לסיגל שלא ידע אילו מסמכים יש להגיש. סיגל הדריכה אותו לגבי כל המסמכים הדרושים, ביקשה ממנו את כתובת המייל שלו וכבר באותו רגע שלחה לו למייל את ההנחיות. א' ארגן במהרה את המבוקש, כולל אישורים על גובה הכנסותיו. "תוך כמה דקות קיבלתי את החומר המבוקש והעברתי ל-א' את התשלום המגיע לו. הוספתי ושלחתי לו את מכתב הזכאות כדי שיוכל לקבל החזרים מקופ"ח על כל ההוצאות הכספיות שנגרמו לו בגין פגיעתו, בהמשך אנו ממשיכים ללוות אותו לעניין ועדה רפואית להערכת הנכות שנגרמה לו". אומרת סיגל. "הבחור הודה לי מאוד. תקשורת באמצעות מייל יעילה ומועילה מאוד ואנחנו מכוונים לכך שעוד מבוטחים ישכילו לפנות ולתקשר עמנו בדרך זאת".

אתר האינטרנט של הביטוח הלאומי הוא אחד מאמצעי השירות הנפוצים ביותר בשירות הציבורי במדינת ישראל וזוכה לשימוש רחב ביותר.

האתר האישי הפך להיות כלי יעיל המאפשר פניות בנושאי קצבאות ומעמיד לרשות הציבור שירותים מגוונים, כגון - מחשבוני זכאויות, הנחיות שונות וכן, אפשרות לפנות לסניפים באמצעות המייל.

פקידה בביטוח לאומי רמלה
פקידה בביטוח לאומי רמלה
פקידה בביטוח לאומי רמלה
פקידה בביטוח לאומי רמלה
כולנו בית שמש למועצת העיר
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו: