הבטחה: "המפגע בצומת נחל חבר-עין גדי יטופל"

חבל שלוקח לעירייה הרבה זמן להגיב על פניותיו של תושב לסילוק מפגע מסוכן בצומת. לאחר התערבותנו המפגע יטופל באופן הכי מיידי. נחכה ונראה.

המפגעים בצומת
המפגעים בצומת

לפני מספר חודשים שיגרה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מכתב לעיריית בית שמש ובו התראות קונקרטיות על מיקומים בעיר המסוכנים להולכי הרגל המכתב יצא בעקבות דו"ח המציג את הערים המסוכנות ביותר לנהיגה בישראל. בעקבות הדו"ח שיגרה הרשות מכתבי פנייה ל־11 רשויות בישראל, שבהם דרשה לפעול ולנקוט פעולות למניעת הפגיעה בחיי האדם. לכל עיר ועיר צירפה הרשות נתונים עדכניים, הכוללים בין השאר את מיקום התאונה, סיבותיה ועוד. בתוך רשימת הערים שקיבלו מכתבים: בית שמש. בנתונים שהועברו לרשות נרשמו גם נתוני היפגעויות בעייתיים. האם גם הצומת הזו היתה ברשימה? לא ברור, בכל אופן, צומת נחל חבר- עין גדי מסוכן.

השבוע פנה אלינו תושב רמת בית שמש והציג בפנינו תמונות וגם עדויות למצב. "בצומת נחל חבר ונחל עין גדי, על המדרכה עומדים שני מתקנים כפי שנראה בתמונה המתקנים חוסמים את כל שדה הראייה לבאים מנחל חבר לפנות שמאלה או ימינה וכן לבאים מנחל עין גדי לפנות ימינה. בצומת יש שלושה מעברי חציה. במהלך היום נשמעים פה המון חריקות של מכוניות שבלמו ברגע האחרון מפני ילדים ואנשים שחצו במעבר חציה, וכן מפני כמעט התנגשויות בין רכבים.

"יש לי תיעוד שפניתי לעירייה למוקד גם במייל וגם בוואצאפ של המוקד והבטיחו שיטופל וכן פניתי בוואצאפ לראש העיר בעצמו והבטיח שיטופל אך לא טופל". עד כאן הסברו המפורט של התושב האכפתי." אני פונה אליכם בבקשה לפני שיקרה אסון". פנייתו זו הועברה באופן מיידי לגורמים המוסמכים בעירייה ובין היתר למר אבי שמר במינהל לבטיחות בדרכים. זה מיד הודיע כי הנושא יועלה בישיבה הקרובה של הוועדה המקומית, וכן הוסיף מר שמר כי העביר פנייתנו לממונה על הבטיחות בדרכים סגן ראש העיר שמואל גרינברג, מה שעשינו במקביל לפניתנו אליו.

שמעון גולדברג ממונה תיק שפע, אף הוא קיבל מאתנו את הפניה של התושב וזה מיד נתן הוראה לבדוק את המקום ולטפל במפגע.

סוף דבר, המפגע כך הובטח יטופל. נקווה שהוא יסולק באופן מיידי לפחות לפי מהירות התשובה אלינו, ולא בדומה לזמן הארוך שעבר מאז פנה התושב לראשונה לעירייה.

נושאים: בטיחות בדרכים
המפגעים בצומת
המפגעים בצומת
המפגעים בצומת
המפגעים בצומת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: