ד"ר עליזה בלוך מהיום מועמדת רשמית לראשת העיר

היום בשעה 16:00 תקיים ד"ר עליזה בלוך (בן חמו) מסיבת עיתונאים להכריז על התמודדותה לתפקיד ראשת העיר בית שמש.

ד"ר בלוך
ד"ר בלוך

68 שנה אחרי היווסדה מציגה בית שמש היום את האשה הראשונה שיכולה לעמוד בראשה בתום מערכת הבחירות של אוקטובר 2018. ד"ר עליזה בלוך, תהיה גם הראשונה אם תזכה שתצטרף לתמונות ראשי העיר לדורותיה, לא רק בשל מיניותה אלא גם בשל השכלתה, היא תהיה הראשונה המחזיקה בתואר ד"ר.

ד"ר עליזה בלוך (בן חמו) אם לארבעה ילידת העיר השכנה קרית גת, עברה להתגורר בבית שמש לפני 26 שנה ומאז היא עוסקת בתחום החינוך, מגדלת ילדיה ובמקביל עושה קריירה עשירה בתחום החינוך. היא הביאה את בית הספר ע"ש ד"ר ברנקו וייס להישגים מרשימים שרבים לומדים ממנו את דרכי העבודה והחזונות הרבים שהציבה כאתגר למערכת. בסיום תפקידה זה חדרה ד"ר לבלוך לעולם האקדמי וכיום היו מובילה במערכת לחינוך קבוצות הכשרת מנהלים בסמינר לוינסקי. עד לא מזמן ניהלה את רשת החינוך של ברנקו וייס.

היום בשעה 16:00 תכריז ד"ר עליזה בלוך על התמודדותה על תפקיד ראשת העיר מתוך תקווה לשינוי. בלוך, הגיעה לתודעה הפוליטית במערכת הבחירות של 2013, כאשר הכריזה על התמודדות לראשת העיר והצטרפה לרעיון הסקר המקומי. סקר שהופסק באמצעו בשל התערבות פוליטית חיצונית (נפתלי בנט והבית היהודי בראשם היא התמודדה חברו למועמד השני בסקר אלי כהן). בלוך אשת ערכים, הבחינה בתרגיל והודיעה על פרישתה מהתמודדותה כדי לא כמי שמפריעה למי שנקבע בידי המחנה הציוני להוביל את המערכה. פרישה שגם סימנה את המשך דרכה, פרישה מהחיים הפוליטיים אך לא פרישה מהחיים הציבוריים.

בלוך הובילה שולחנות מעגלים מקומיים להתקרבות בין אוכלוסיות, ניסתה לבנות את הגשר בין מגוון האוכלוסיות המתקיימות בעיר, מעגלים בהם ישבו חרדים, חילוניים ודתיים לאומיים. באחרונה הקימה שוב פרוייקט מיוחד תחת הכותרת "70 פנים לה"- פרוייקט בסימן 70 שנה למדינה ובו ישבו תושבים להעלות רעיונות לפעילות משותפת של כלל הבונים את העיר בית שמש.

כבר חודשים לא מעטים שד"ר בלוך חושבת על רעיון שנולד הפעם כיוזמה מהציבור שפנה אליה וביקש ממנה להביא לעיר את כישוריה ויכולותיה בתחום המינהל הערכי. קבוצות מגוונים שונים, ציבור ותיק, צעיר, חרדי, חילוני ודתי לאומי ועולים באו ויצאו מביתה בדרך לשכנעה להכריז. ד"ר בלוך ביקשה שהות מהפונים להיוועץ ולבדוק אפשרות, ואף ערכה סקר ממנו יצאה מחוזקת מאוד. בסקר הועלו שאלות לא רק ב בסיכויים שלה להצליח, אלא ובעיקר מה מעיק על התושבים בעיר. להפתעתה ואולי לא, גילתה שקיים רצון לחיות כאן באחדות, אבל באיכות חיים טובה יותר. הסקר חשף מה שהרגישה בעצמה חוסר הטיפול בפרט ותשומת לב לבעיות הכלל.

היום בשעה 16:00 במעמד קבוצת תומכים, פעילים ואוהדים תתכנס למסיבת עיתונאים לחשוף את עמדותיה בתחומים השונים. בעוד כארבעה חודשים נדע אם בית שמש בגרה והגיעה למצב לבחור באשה לראשונה לתפקיד הכי משמעותי בחיינו הציבוריים. בלוך נכון לעכשיו תתמודד מול משה אבוטבול שחברה לו נכון לעכשיו סיעת אגו"י סיעתו של ישעיהו אענרייך.

מסיבת העיתונאים תתקיים במטה הרשימה ברח' בן צבי (ליד המדרגות המובילות לסניף המרכזי של הדואר).

נושאים: בית שמש, בחירות 2018
ד"ר בלוך
ד"ר בלוך
ד"ר בלוך
ד"ר בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ד"ר עליזה בלוך מהיום מועמדת רשמית לראשת העיר
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 01 ביולי 2018, 13:09

בהצלחה

ד"ר עליזה בלוך מהיום מועמדת רשמית לראשת העיר
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 01 ביולי 2018, 13:07

בהצלחה

ד"ר עליזה בלוך מהיום מועמדת רשמית לראשת העיר
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 24 ביוני 2018, 03:21

אנונימית ממערכת החינוך התרגשתי לשמוע אך לא הייתי מופתעת היא אשה משכמה ומעלה ומאחלת לתושבי בית שמש להתעשת וללכת על בחירתה לעתיד בטוח ומשגשג עם אישיות מדהימה בהצלחה❤

ד"ר עליזה בלוך מהיום מועמדת רשמית לראשת העיר
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 24 ביוני 2018, 02:19

בהצלחה רבה לד"ר עליזה בלוך, שבע'' ה תצליח וסוף סוף באמת תזרח העיר בבית שמש, אמן