דדון בהודעה דרמטית בחר במשפחה: החלטתי לא להתמודד בבחירות הקרובות

בהודעה אישית מסביר משה דדון מועמד חדש ישן למועצה האזורית מטה יהודה את מניעיו לפרישה "לחזק את ביתי", וגם "מתנצל בפני כל אדם והמקום אם פגע במאן דהוא".

משה דדון
משה דדון

משה דדון, החליט שלא להתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות. אחרי ימים ספורים על חרושת שמועות והתלבטות, קיבל הכרעה. בהודעה אישית, דרמטית מסביר דדון מה עומד מאחורי החלטתו שלא להתמודד. דדון, ערך בשבועות האחרונים מפגשים עם תושבים, בלילות ובימים רץ מנחלה לנחה, וממשק אחד למשנהו כדי לנסות להסביר עמדותיו ומצבו המשפטי. לא היה פשוט לעמוד לפני האנשים, בשעה שעננה כבדה מרחפת מעל ראשך, ופרקליטות המדינה טרם הגישה כל כתב אישום נגדו. יוזכר כי דדון צבר מחנה תומכים שמתקשה להשלים עם גל ההאשמות והשמועות התייצב מאחוריו ותמך בו לשוב לפעילות ציבורית.

הנה מה שכותב משה דדון היום לתושבי המועצה עובדיה וחברי השכונה.

"בימים האחרונים הגעתי להחלטה שלא להתמודד שוב לראשות המועצה האזורית מטה יהודה. אני עושה זאת מתוך רצון עמוק, לחזק את ביתי ואת משפחתי. משחר נעורי פעלתי ללא לאות למען הציבור הנפלא של מטה יהודה, מתחילת פעילותי כמדריך נוער ומזכיר מועצה במשך שנים, וכמובן כראש המועצה החל משנת 2009. זאת היית משימת חיים ואני חש סיפוק עמוק, על ההישגים שכולנו יחד הגענו אליהם".

בחודשים האחרונים ביקרתי בעשרות ישובים. פגשתי אלפי תושבות ותושבים מהמועצה שהגיעו לכנסים ולחוגי הבית. המפגשים המדהימים הללו ריגשו אותי והיוו עבורי חיבוק חם ואוהב, וזאת בצד ההרגשה הטובה על ההערכה הרבה לכל מה שעשיתי ביחד עם רבים אחרים למען הציבור".

דדון מסכם את פעילותו הציבורית, במכתב האישי שהוא משגר לכלל התושבים, פעילותי רבת שנים הייתה בגדר הגשמת חלום אישי להפוך את מטה יהודה למועצה חזקה, משגשגת ופורחת בזכות חזון שהפך למציאות הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים" אמירה זו של יאנוש קורצ'אק, ליוותה אותי במעלה הדרך ומתמצתת את מהות החזון שלי לגבי מטה יהודה"

"ההשקעה בחינוך שהובלנו יחד, הביאה להצלחה במערכת החינוך שהתפתחה לחינוך איכותי שהינו מקור גאווה לכלל תושבי מטה יהודה ביחד עם פיתוח התשתיות, תיירות, חקלאות מתקדמת, תעשייה ודרך היין המפוארת, שמתי דגש מיוחד על נושא השירות לאזרח, וחשוב מזה רווחת התושבים שעמדה לנגד עיניי. זאת איננה רק חובה אלא זכות גדולה לתת הזדמנות לכולם להצליח להיות מאושרים ולממש את איכות החיים בצורה הטובה ביותר, ובדגש מיוחד לאוכלוסיה מוחלשת חזון זה, נכון תמיד וביתר שאת לגבי דור המייסדים שהקים את המועצה, בנה ישובים והפריח את החקלאות".

אני מבקש לחבק כל אחת ואחד מבוני מטה יהודה ולומר לבאים אחרי כי זוהי זכות וחובה להמשיך לתת את הראוי ולסייע ולתרום אף יותר מתמיד אני גאה במיוחד כי בתקופת כהונתי עמלתי לשלב נשים רבות בתפקידים שונים לרבות בעמדות ניהול בכירות וזאת בצד טיפוח וקידום האוכלוסייה הערבית תוך שימת דגש על חיזוק ופיתוח מערכת החינוך לגבי מגזר זה ברצוני להודות לחברי שהלכו איתי לאורך כל הדרך. ללא תמיכתכם ואהבתכם לא יכולתי להצעיד את מטה יהודה קדימה. והחשוב מכל, אתם משפחתי האהובה גילה רעייתי וילדיי, אתם אהבת חיי נתתם לי את הכוח לתרום ולעשות למען הכלל, ועתה בעת הזאת כמשפחה מאוחדת ואוהבת נמשיך הלאה ביחד".

תושבים יקרים קיבלתי מכם אהבה גדולה לכל אורך השנים, זכיתי לפגוש ולהכיר תושבים חדשים ולקבל חיבוק חם ואוהד מאלפי תושבים איתם נפגשתי במהלך החודשים האחרונים וביחד הפכנו את מטה יהודה למשפחה
אחת גדולה עוצמה כזאת של חיבוק ואהבה הינה נדירה, אין לה מחיר ואין לה תחליף והיא תלווה אותי גם בשעות הקשות ואני מלא תקווה ואמונה גם בעתיד
ימים אלה הינם ימים של סליחה, חשבון נפש וחסד. בהזדמנות זו אני רואה חובה לבקש סליחה בפני האדם והמקום".

נושאים: מטה יהודה, בחירות, משה דדון
משה דדון
משה דדון
משה דדון
משה דדון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: