דגל הגיעה לעיר ויצאה כמו שהיא באה- בלי הודעה ברורה

בשורה? תלוי למי. המתח ימשיך לכרסם בלבם של המצפים לשמוע קול ברור. וכמו אצל החרדים, שום דבר לא ברור עד הרגע האחרון...

הכינוס באוהל סוכות
הכינוס באוהל סוכות

ביממה שאחרי כינוס דגל בעיר, מתעסקים בדגל התורה מי הרוויח ומי הפסיד אחרי קיום הסוכה במקום נטראלי. ח"כ יעקב אשר הבהיר שאכן נכנסים לשנה מוניציפאלית חשובה מאוד לדגל. "חשוב שכל חבר יפרגן לחבר האחר ושלא יהיה מצב שאחד יחשוש מהשני". נדמה כי הדברים האלה הם הציטוט הכי מעניין שיצא מהכינוס הזה, ח"כ אשר לא היה אומר אילו לא ידע שכן יש חששות של אחד מהשני, וכן שאין האחד מפרגן למשנהו. ח"כ אשר היה לפחות כן לאשר שיש חששות וגם אי פרגון בין שני מובילי הסיעה בבית שמש.

בשמו של ח"כ משה ג]ני פורסם שאין שום אמירה לגבי מיקום הסוכה לא לגבי ראשות העיר ולא מועמד זה או אחר. והוסיף מאוחר יותר בתגובה כי " לא קיבלנו החלטה בנוגע לתמיכה לראשות העיר בית שמש". עוד הרבה דיונים יהיו, עוד הרבה תהפוכות יהיו, כל החלטה שתתקבל צריכה לקבל אישורם של מרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א. זה צריך להיות אחרי דיונים שניקח את הכל בחשבון כל דבר שאנו צריכים וגם לא צריך להתייחס לכל מה שמפרסמים. תביא מודעה שהחלטנו שאבוטבול הוא ראש העיר או החלטנו שאבוטבול לא ראש העיר. ועל שני הדברים צריך להגיב אנחנו לא מגיבים, אנחנו מפלגה סולידית.".

שמואל גרינברג סגן ראש העיר שציפה לשמוע כאן מנגינות אחרות, מי שכן אהב את המנגינות, למרות שהן לא היו ממש חד משמעיות היה משה מונטג. והיה אחד שממש דיבר ואחרת. ישראל סילברסטיין, שהבין את הדברים אבל בדרכו שלו לנתח את האמירות: "הרב גפני אמר שלא הייתה סיבה פוליטית להחלטה לקיים את הכינוס בבית שמש, אני דווקא חושב שיש. בבחירות הבאות דגל תכפיל את כוחה. תארו לעצמכם שתצטרכו לשבת כאן ולשמוע 6 דרשות, לכן הזדרזו ועשו את האירוע השנה".

האם נאמרה אמירה ברורה? לא ממש, עדיין בדגל הכול פתוח. בשורה למשה אבוטבול? לא ממש. שכן על פי סילבסטיין, המפלגה הגדולה ביותר בעיר תהיה דגלך, ורק מן הטבע הוא שנציגה יהיה המוביל. גם הא מודע שגודלה של דגל לא ממש חשוב כמו מי יסכים לקבל את מפלגתו כמובילה. כדי להיות ראש עיר זקוק נציג דגל לא רק לכל חברי הסיעה הגדולה שמצפה לה סילברסטיין, אלא גם לתמיכת שאר המפלגות החרדיות בעיר. וזה כבר סיפור אחר...

נושאים: בית שמש, גרינברג, מונטג, אבוטבול
הכינוס באוהל סוכות
הכינוס באוהל סוכות
הכינוס באוהל סוכות
הכינוס באוהל סוכות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: