גרינברג: "לא צפויה שום הכרזה פוליטית בכנס דגל התורה בעיר"

ההודעה הזו יוצאת במטרה להרגיע את השטח, למנוע אי בואם של תומכי מונטג שהם גם תומכי המשך פתרון מצוקת הדיור החרדי בעיר

גפני וגרינברג
גפני וגרינברג

מפלגת דגל התורה תפשוט מחר על בית שמש, ובראשם ראש הסיעה בכנסת הרב משה גפני המשמש גם כיו"ר וועדת הכספים של הכנסת. לידו ישבו בשולחן הנשיאות בסוכה של דגל בעיר ח"כ אורי מקלב וח"כ יעקב אשר. לסיעת יהדות התורה ששה חברי כנסת, שלושה מתוכם מסונפים לסיעת דגל התורה.

רבה של התנועה, הרב אליעזר שטיימן, הרב אשר למרותו סרים כל פעילי התנועה לא יגיע לכנס. רבנים אחרים צפויים לכבד את המעמד אשר הוכרז ע"י מנחם שפירא מנהל המחלקה המוניציפאלית כנס שמחת החג. זהו כנס שבו נוהגת הסיע ושלוחיה בכל אתר ואתר להתכנס כדי לציין כיוון לקראת הבחירות המוניציפאליות הקרובות שייערכו ב- 2018.

על הכנס מעיבה יריבות בין שני ראשי הסיעה בעיר, אשר כל אחד מהם, ביקש לקיים אצלו, בביתו, את האירוח בסוכה הפרטית. שמואל גרינברג סגן ראש העיר, ומשה מונטג הממונה על תיק ההנדסה, התפשרו לבסוף והוחלט על שכירת הזכות לשימוש בסוכת המתנ"ס. כך הוסרה סיבה אחת למחלוקת.

הייתה גם ציפייה להכרזה בכנס הזה על מועמד דגל בעיר שיוביל את היהדות החרדית, גם ציפייה זו נכזבה. "לא תהיה שום הצהרה פוליטית במישור המקומי" אומר לנו סגן ראש העיר שמואל גרינברג שייהנה מתקופה נוספת של שקט לפני אם בכלל יוחלט שהסיעה תתמודד על ראשות העיר או שתסתפק בהמשך החזקת התפקידים בהם היא נושאת גם לאחר הבחירות הבאות. הודעתו זו של גרינברג יש בה כדי להרגיע את השטח, ולגרום גם לאוהדי פתרון מצוקת הדיור החרדי בעזרתו האדיבה של משה מונטג, יריבו של גרינברג, להגיע לעיר ולהיות נוכחים במעמד שמחת החג.

גרינברג ממשיך להיות פופולארי מאוד באתרים החרדיים, באתר אקטואליק הוא נבחר בין חמשת הכוחות שצמחו מהפוליטיקה המקומית. באתר זה צופים לגרינברג אפילו שילוב ברשימה הלכנסת במיקום גבוה.

אגב המחלוקת לגבי מיקום הסוכה, כנראה לא תעזור שום הכחשה או הודעה שתצא. בקרב החרדים נתפס שמדובר בסוכה של גרינברג ולא כסוכת פשרה במיקום נייטרלי.

נושאים: דגל התורה, בית שמש, שמחת החג
גפני וגרינברג
גפני וגרינברג
גפני וגרינברג
גפני וגרינברג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: