בשם מי מתמודד משה אבוטבול  לראשות העיר?

משה מונטג, כמו פעילים מקורבים לש"ס עדיין נאחזים במורשת הרב עובדיה יוסף ומפרסמים מודעות ואמירות כביכול על התמודדותו בשם ש"ס.

נותנים את כל הנשמה
נותנים את כל הנשמה

בשם מי מתמודד משה אבוטבול לראשות העיר? אבוטבול נרשם ברשימת יהדות התורה ( הסיעה המאוחדת של אגו"י, דגל התורה, שלומי אמונים) לאחר המועד החוקי בו ניתן לערוך שינוי ברשימות ואין עדיין החלטה של וועדת הבחירות המרכזית לגבי כשירות מועמדותו,

רשימתו החדשה של משה אבוטבול, בשם דרך השמש נפסלה בהגשתה לוועדת הבחירות המקומית. עובדה זו משום מה נעלמת מעיני הציבור החרדי המקומי, איש לא מספר להם על המעשה שפירושו ש"ס מתמודדת למועצת העיר בלבד, האיש שייצג את התנועה בבחירות הקודמות לראשות העיר כבר אינו חלק ממנה.

יש מי שמנסה לטשטש את העובדות הללו, הידועות לוועדת הבחירות ולציבור, אבוטבול רשום ברשימת יהדות התורה. למען הזהירות הרשימה, הזו עדיין לא אושרה בידי וועדת הבחירות המוניציפאלית. בריאיון ששודר היום ברדיו החרדי קול חי (המראיין בצלאל קאהן תושב חרדי מזוהה עם משה אבוטבול) מספר משה מונטג בקולו את ההתרחשויות בליל הבחירות.

כך תיאר מונטג את תמונת המצב מיד אחרי פסילת רשימות דרך השמש: "מחזה קידוש ה' מראה את כל האחריות של הנציגים, של אגו"י ודגל התורה וכוח, היו להם בעיות מו"מ, כעסים פוליטיים, ברגע שראש העיר נכנס לחדר עם פרצוף חמוץ. אני צלצלתי לרב גפני, כולם צלצלו, לרבנים, צריך לעשות הכול בשביל טעות של בן אדם, אגו"י גילו אחריות, דגל גילו אחריות, מבחינת טכנית הוא בראש רשימת יהדות התורה, בפועל הוא ראש רשימת ש"ס.".

אז רגע, אבוטבול עומד בראשות ש"ס או בראשות יהדות התורה?

ואם לא די בדבריו של משה מונטג, אחד מפעיליו הקרובים של אבוטבול שלח פרסום של אבוטבול כמועמד ש"ס. אבוטבול נפסל בדרך השמש, עכשיו הוא מוצג כמועמד, של ש"ס או יהדות התורה? מבולבלים? גם אנחנו וועדת הבחירות תחליט בקרוב,

נושאים: משה אבוטבול, דרך השמש, שס
נותנים את כל הנשמה
נותנים את כל הנשמה
נותנים את כל הנשמה
נותנים את כל הנשמה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: