בלוך פתחה את שיבר הרווחה מחדש

לפני ארבעה חודשים החליט משרד הרווחה כסנקציה נגד עיריית בית שמש להקפיא את ההעברות התקציביות עקב רשלנותה בניהול המשבר באגף הרווחה המקומי. העובדים אף יצאו לעיצומים... בלוך נפגשה וביקשה והרז נפתח מחדש.

עליזה בלוך
עליזה בלוך

משרד העבודה והרווחה עצר את ההעברות התקציביות לעיריית בית שמש זה למעלה מארבעה חודשים. עוד במהלך חודש אוגוסט האחרון הודיע משרד העבודה והרווחה כי עקב המשבר החמור הקיים באגף, ואי רצונה של העירייה לשתף פעולה בהבאת האגף לתפקוד מלא ושוטף הוא, משרד העבודה נאלץ לא להעביר את ההקצבות השוטפות. המאבק הזה היה בין העירייה לבין משרד הרווחה. כך נעצרו גם תקציבים גם למימון משרות חדשות.

בתחילת ספטמבר החליטו העובדים באגף לצאת לעיצומים בגיבוי יו"ר העובדים בעירייה, העיצומים נפתחו כמחאה גם על המצב הכושל השורר באגף. העירייה מצדה כמחווה של רצון טוב שילמה לעובדים את שכרם וכך נעצרו העצומים.

עם בחירתה של ד"ר בלוך לראש העיר בית שמש הובא העניין לפניה כבקשה דחופה לטיפול. בימים אלה היא מבשרת על סיכום חדש עם משרד העבודה לפיו יוזרמו הכספים שעוכבו וזאת תמורת הבטחה לקיים מכרז בהקדם. כפי שכבר ציינו מועד המכרז לאיוש משרת מנהל הרווחה הוארך עד לסוף החודש וראש העיר החדשה מבקשת להיות חלק ממנו ומקביעתו. כך ראש העיר דיברה אל תושבי העיר באמצעות הפייסבוק וכך כתבה שם עליזה בלוך ראש העיר הנבחרת:

אמש, נפגשתי עם מנכ"ל משרד הרווחה ד"ר אביגדור קפלן, בנוסף קיימנו פגישת עבודה עם מנהל מחוז ירושלים במשרד הרווחה יורם אזולאי ועם צוות המשרד. בשנתיים האחרונות הוקפאו חלק מתקציבי הרווחה בבית שמש בשל ביקורת משרד הרווחה על ניהול האגף. לאחר פגישתנו, הודיע מנכ"ל המשרד על כך שמחר (שלישי), ביום כניסתי לתפקיד, ישוחררו כלל התקציבים. מדובר על סכומים גדולים שיאפשרו משכורות לעובדי האגף וכן תקנים חדשים לטובת איוש תפקידים ברווחה בבית שמש. בימים הקרובים ימונה מנהל אגף רווחה חדש בעיר ותיבנה תוכנית עבודה כשהדגשים הראשונים יהיו טיפול בנוער ובגיל השלישי. זאת בנוסף לכלל הדברים הנצרכים בבית שמש בתחום זה לכל האוכלוסיות. אני שמחה על בשורה טובה זו, ועל קבלת הפנים שמשרד הרווחה עשה לי ערב כניסתי לתפקיד. חברה נמדדת ביכולת שלה לטפל באוכלוסיות החלשות. אין לי ספק שבזה נימדד ואני מתכוונת שגם בעניין זה בית שמש עיר העתיד, תוביל."

נושאים: אגף הרווחה, משרד העבודה, עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בלוך פתחה את שיבר הרווחה מחדש
גבינכתבה ביום ראשון, 25 בנובמבר 2018, 22:08

בהצלחה בלוך עליזה . ההצלחה מתחילה בעצירת השחיתות הציבורית משם כבר את על דרך המלך

בלוך פתחה את שיבר הרווחה מחדש
גולש אנונימינכתבה ביום רביעי, 21 בנובמבר 2018, 02:44

התמונה לא מחמיאה. לא ראוי.

בלוך פתחה את שיבר הרווחה מחדש
גולש אנונימינכתבה ביום שלישי, 20 בנובמבר 2018, 14:22

לא נראה לי שעליזה בלוך תשפר משהו זאת נבלה וזאת טרפה

בלוך פתחה את שיבר הרווחה מחדש
יוסי בר ניבנכתבה ביום שני, 19 בנובמבר 2018, 15:56

כל הכבוד. כנראה שאכן הסדר עומד לשוב אל העיר.

בלוך פתחה את שיבר הרווחה מחדש
גולש אנונימינכתבה ביום שני, 19 בנובמבר 2018, 11:33

הרב דוד כהן