בכירים בש"ס: אבוטבול מתמודד לבד ולא במסגרת ש"ס

הנימוק הרשמי: להגדיל כוחה של הסיעה בעירייה. הנימוק הלא מוצהר: אם אבוטבול חושב שהוא כבר בעל יכולת וכוח שרידות ציבורי שיוכיח עצמו בלי מפלגת האם.

אבוטבול ודרעי
אבוטבול ודרעי

כל תשומת הלב מופנית עתה לעברו של מי שניהל את העירייה בעשור האחרון כנציגה של ש"ס. הבוקר מתפרסם כי אבוטבול מכין את פנקס הממליצים לרשימה חדשה בראשותו. ההסבר הוא שקודקודי ש"ס הארצית, המליצו לו לרוץ באופן עצמאי. המטרה הגדלת הכוח של התנועה בעיר. ע"פ חוק גם אם רשימתו לא תעבור, במידה וייבחר לראשות, יהפוך אבוטבול לחבר מועצה, ובכך יגדל כוחה של ש"ס במנדט נוסף. בשעה האחרונה קיבלנו אישור לעמדה זו מפי שני בכירים ביותר בזירה הש"סית המקומית. אבוטבול מתמודד לבד ולא במסגרת ש"ס.!! כך אישרו בפנינו שני חברים במפלגה המקורבים גם למועצת גדולי הרבנים המקומית.

ש"ס מנתה בעבר שלושה מנדטים וזה בטרם גדלה העיר, אחת הטענות שהועלו בעבר עוד בפני הרב עובדיה יוסף זצ"ל, היא ראש העיר מטעם ש"ס לא עשה לגדיל את האוכלוסייה הספרדית בעיר ולא מבסס את כוחה וערכה בציבוריות המקומית.

ממתי חשוב למפלגה כוח פוליטי במועצת ראשות?. בבחירות האחרונות 'ויתר' אבוטבול מרצון על מצביעים לטובתו ושלח אותם להצביע למאיר בלעיש כדי שזה ייכנס למועצת העיר. כלומר לא הייתה חשיבות לגודל הסיעה במועצת העיר. ממש כמו שבשום מקום בארץ לא תמצאו לא את אלי ישי בעבר וגם לא אריה דרעי מתהדרים בגודל הנציגות מטעם התנועה במועצות ערים. החשוב הוא העיר בשליטת ש"ס. כך הייתה בית שמש- עיר בשליטת ש"ס היוותה ציון בכתר הכהונה של כל ראש מפלגה, ישי בזמנו ודרעי היום. ההסבר הזה אם התקבל אצל אבוטבול, נראה עלוב עד כדי הזוי.

אי שביעות רצון מתפקודו, ובעיקר חוסר הניהול הנכון של העיר, וגם ההיסחפות שלו לכיוונים לא מקובלים בידי מועצת הרבנים המקומית, גרמו לחפש נימוק או הסבר למצב בו אבוטבול מוצא החוצה מהתנועה. הנימוק הלא מוצהר הוא אם אבוטבול חושב שהוא כבר בעל יכולת וכוח שרידות ציבורי שיוכיח עצמו באופן עצמאי. דרישה כבדה מנשוא לאור הזמן העומד לרשותו של אבוטבול, חודש ימים. .

סופית? כנראה שעד שלא יוגשו הרשימות והמועמדים לראשות העיר לא נדע, אם יש לנו מספר מועמדים, שניים או שלושה או אולי יותר. נכון לעכשיו יש רק מועמדת אחת שנעה במלוא הקיטור ובעצמה קדימה– והיא ד"ר עליזה בלוך.

ד"ר בלוך כבר מועמדת רצינית, רצויה אפילו בקנה מידה חרדי. היותה אישה או נציגה עצמאית לא פוסל אותה מלהיות מנהיגה של עיר מתחרדת. שכן הבוקר היא מתבשרת שגם בקרב אגו"י יכולה להיות מועמדת פוטנציאלית נתמכת בידי חסידי אגו"י.

נושאים: משה אבוטבול, שס, אריה דרעי
אבוטבול ודרעי
אבוטבול ודרעי
אבוטבול ודרעי
אבוטבול ודרעי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בכירים בש"ס: אבוטבול מתמודד לבד ולא במסגרת ש"ס
חחחנכתבה ביום שלישי, 25 בספטמבר 2018, 00:58

אבוטבול נזרק על ידי ש'ס בצורה אלגנטית ונקיה נראה לכם שדרעי היה מודיע לו על כך ערב החג שגם חתימות קשה לו להשיג ובכלל חודש לפני הבחירות מי מריץ מועמד לך לעזאזל אבוטבול מגיע לך לסיים כאחרון האדם ובתור בובת ויטרינה

בכירים בש"ס: אבוטבול מתמודד לבד ולא במסגרת ש"ס
אחד שיודענכתבה ביום חמישי, 20 בספטמבר 2018, 19:30

לא להאמין לסולטן.