ארדן: "להפעיל שיטור קהילתי"; עיריית בית שמש: "אין לנו תקציב"

בסיום מפגש עם ראשי רשויות ניגשו אבוטבול וגרינברג למפכ"ל המשטרה ודרשו הגברת האכיפה והענישה.

גרינברג בשיחה צמודה עם המפכ"ל
גרינברג בשיחה צמודה עם המפכ"ל

במהלך פגישת נציגי הנוער עם השר לביטחון גלעד ארדן עלה רעיון להפעלת שיטור קהילתי בבית שמש. בישובים בהם זה עובד זה הוכיח הצלחה. ובית שמש נמנעה עד כה מהפעלת השיטור הקהילתי בעיקר בשל חוסר יכולת לממן את חלקה. המשטרה מצדה, כך הציג השר ארדן לפני הנוכחים במפגש, מוכנה לתת חצי מהעלות הכספית למימון הפעלת השיטור הקהילתי. היא מצדה מונה לממן 14 שוטרים כאשר העירייה תשתתף בשיטת המצ'ינג, דהיינו מימון מקביל ל- 14 פקחים שיצטרפו לשוטרים. עד כה דחתה העירייה את הרעיון בשל חוסר יכולת למימון. השר ארדן הציע למצוא פתרונות יצירתיים למימון החוסרים במטרה להגביר את הביטחון האישי של תושבי העיר.

בסיום מפגש הנוער עם השר לביטחון פנים ועם נציגי ההורים המלווים את הנערים בלילות השבת, הבטיח השר ארדן לזמן ישיבה עם מפכ"ל המשטרה כדי לעדכנו בתוכן הישיבה ולתבוע ממנו נקיטת יד קשה נגד מפרי החוק.

בסוף השבוע כבר נפגשו השר לביטחון פנים ומפכ"ל המשטרה עם ראשי וחברי רשויות חרדיים מכל הארץ. מטרת המפגש חיזוק הקשר בין המגזר החרדי למשטרת ישראל.

במפגש זה נכחו בין היתר גם ראש העירייה משה אבוטבול וסגנו שמואל גרינברג. בסיום המפגש ניגשו אבוטבול וגרינברג למפכ"ל המשטרה רוני אלשיך. אבוטבול וגרינברג ביקשו החמרת הענישה והחמרת האכיפה בעיר. אומר שמואל גרינברג: "אני שמח שניצלנו דיון בעניין אחר לטובת העניין שלנו, עניין בית שמש. אני מקווה שגם הצלחנו".

נושאים: ביטחון פנים, מפכל, ביטחון אישי, בית שמש, גרינברג
גרינברג בשיחה צמודה עם המפכ"ל
גרינברג בשיחה צמודה עם המפכ"ל
גרינברג בשיחה צמודה עם המפכ"ל
גרינברג בשיחה צמודה עם המפכ"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: