אירוע לנשים חינם, אירוע מעורב בדמי כניסה סמליים

את הכרטיסים חינם מחלקת לשכת ראש העירייה, שנת בחירות אמרנו? ואיך משרד ממשלתי מממן אירוע חד מיני? מעניין מה חושבת ח"כ רחל אזריה ומה יאמרו ארגוני הנשים

אלבום חדש
אלבום חדש

הערב יתקיים בבית שמש ערב תרבות בו יופיע הזמר אהרון רזאל. עוד אירוע לנשים בלבד. הפעם במימון המשרד לפריפריה. משרד ממשלתי שמממן אירוע חד מיני, כבר היה בעירנו, פעם היה לגברים, (זוכרים? האירוע שהתקיים בית התרבות באקדמיה לשוטרים). הנשים לא יכולות לטעון לקיפוחן, הן אפילו מועדפות. שכן נדמה שכבר קיבלו כמה וכמה אירועים לנשים ועד אירוע אחד בכלל לא יזיק.

אהרון רזאל לנשים, אולי בעתיד יביאו את ריטה לגברים. סתם משאלת לב...

הכניסה לאירוע של רזאל חינם. למה חינם? כי המימון בא ומגיע ממשרד ממשלתי, המשרד לפריפריה והגליל של אריה דרעי.

אירוע תרבותי נוסף מתקיים ביום שלישי בו יופיע הזמר עמיר בן עיון, האירוע הזה ממומן בסיוע שמגיע ממשרד החינוך ובהשלמה מתקציב מחלקת למורשת ישראל. דמי הכניסה לאירוע הזה נקבעו בגובה 35 ₪. האירוע הזה מעורב, לגברים ונשים יחדיו. מסביר הממונה על תיק מורשת ישראל חיים בן מרגי: "מדובר במופע שעלותו יקרה מאוד ובהתחשב במספר המקומות שיש באולם, מחיר הכרטיס היה מגיע ל 160 ש"ח. בעזרת סיוע שהבאנו ממשרד החינוך שהשתתף ב 50,000 שח, הצלחנו לסבסד את המחיר ל 35 ש"ח, וזה גם עדיין לא מכסה את כל העלויות. לכל הדעות, זה מחיר מצויין להופעה כזאת. בנוגע למופע של אהרון רזאל, מדובר במופע זול יותר שבו התקצוב של הפריפריה כמעט מכסה את כולו. " בן מרגי גם הוא תמה על כך שהאירוע חינם, "יכולים היו לגבות לפחות מחיר סמלי כלשהו".

ומה יש לו לומר על כך שהאירוע שוב לא מתקיים במסגרת מחלקת האירועים של העירייה אלא באמצעות לשכת ראש העירייה. בן מרגי בעניין הזה מעדיף לא לדבר, ממש כמו חבר מועצה נוסף שביקשנו ממנו תגובה לעניין זה.

למי ששכח נזכיר כי אנחנו בשנת בחירות, כן נכנסנו והסערה רק מתחילה. הפעם ראש העיר בכבודו ובעצמו מיוצג בידי מזכירתו השניה, לא זו המרכזת את מעמד האישה להפיץ את הכרטיסים. שמה ומספר הטלפון שלה מופיע על לוחות המודעות.

נושאים: עיריית בית שמש, המשרד לפריפריה, משרד החינוך
אלבום חדש
אלבום חדש
אלבום חדש
אלבום חדש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: