איפה שמואל גרינברג, סגן ראש העיר?

גרינברג נמצא במסע לפולין, יציאתו והשתתפותו במסע הזה חשובה גם כדי ללמד את חבריו שהשואה היא סיפור של עוצמות יהודיות שצריך וחובה הזדהות עמה ועם טכסיה

גרינברג במסע
גרינברג במסע

שמואל גרינברג, סגן ראש העיר לא נמצא בימים הטרופים אלה בעיר, מי שיחפש אותו ימצא אותו יותר באתרי העיתונות החרדית, שם יודעים לדווח על הצטרפותו למסע שואה מטעם קרן 'רק התחלנו' ומכון 'שם עולם' בפולין יחד עם עוד פעילי ציבור חרדים לא מעטים. בקבוצה תמצאו את סגני ראשי עיריות ירושלים ובני ברק, עורכי עיתונים, מפיקים ואנשי תקשורת.

מטרת המסע, הינה לימוד מאורעות השואה מהזווית היהודית - רוחנית, ובעיקר הנחלת הידיעה החשובה כי השואה איננה רק סיפור של השמדה, סבל ועינוי, אלא בעיקר סיפור על עוצמות נפש יהודיות בלתי נדלות, היכולות וחייבות למלא את דפי ההיסטוריה, ולהנחילה כך לדורות הבאים.

בימים הסוערים המטורפים העוברים על מפלגתו ופעיליה, לא ביטל גרינברג את המסע שלו ויצא יחד עם הקבוצה. גרינברג מצא לנכון להיות רחוק מכל ההמולה סביב פרשת החקירה באגף ההנדסה ובעיריית בית שמש גם כאומר שהעניין לא נוגע לי וגם כדי שלא ידבק בו אפילו חשש של ריח הפרשה.

יציאתו כמו השתתפות חבריו חרדים מתחומי התקשורת יכולה להפיח תקוה שבשנה הבאה כאשר ייערכו טכסי ליל השואה ימצאו הנציגים החרדים בערים המעורבות כמו בית שמש להתייצב בטכסים הציבוריים. הדברים חשובים בודאי על רקע היעדרותם של חברי מועצת העיר החרדים מטכס ליל השואה שנערך בעיר, נעלה כאן תמונה שביום רגיל אינה שונה משאר תמונות המבקרים במחנות ההשמדה באירופה.

נושאים: בית שמש, מסע לפולין, שמואל גרינברג
גרינברג במסע
גרינברג במסע
גרינברג במסע
גרינברג במסע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: