איך הופכת הרצאת בוקר קבועה למרכז אירועי הנשים בסוכות?

האם יעל היימן הולכת כאן אחרי הבוס שלה ומכוונת להתחרדות העיר? מה החידוש בהבאת הרבנית מזרחי להרצאה בחג הסוכות, הרי זו מעבירה שיעורים שבועיים בעיר? ועוד פרט קטן, מה קשור בלעיש לאירוע?מנסים להזכיר לנו את קיומו...

הפרסום והחותמים
הפרסום והחותמים

מישהו כאן איבד את הצפון בארגון אירועי תרבות. הרצאה של ימימה מזרחי בחג הסוכות, זו 'החגיגה' שהגב' יעל הייימן, מייעדת לציבור הנשים במסגרת פעילותה. יעל היימן מביאה לבית שמש את הרבנית ימימה מזרחי, להרצאה בפני נשים. איש איש וטעמו, ונראה כי הגב' היימן מובילה קו דתי עד חרדי בעבודתה כיועצת ראש העיר למעמד האישה.

אין הדלי הולך אלא אחרי החבל. האם יעל היימן הולכת כאן אחרי הבוס שלה ומכוונת להתחרדות העיר? היימן לא מביאה לעיר תצוגת אופנה, אפילו נפרדת, אבל תצוגה בה נשים אוהבות להתחכך. האם כל הנשים בעיר רוצות הרצאות? האם כל הנשים בעיר צריכות רק הרצאות? הרצאה כמו זו שתביא הרבנית מזרחי, מתקיימת כבר במסגרת אחרת, פעילות בוקר של המתנ"ס. היימן ואיתה רכזת הבית, מזכירת ראש העיר, החליטו להביא את ימימה מזרחי בסוכות. מה החידוש?

וכמה עולה להביא את ימימה מזרחי לבית שמש? 'לטובת מעמד האישה' נעשתה ואושרה העברה מסעיף לסעיף, 20 אלף ₪ קובצו מהמחלקות השונות רק כדי שמעמד האישה יוכל לקיים פעילותו. לא ברור אם כל ה- 20 אלף הלכו לטובת האירוע של 'ימימה מזרחי'. קיבוץ הכספים הזה מעורר שאלה נוספת, מדוע צריך לקחת כסף מכל הציבור, כי כל המחלקות מהם נלקח הכסף מיועד לכלל הציבור, לטובת תחום מאוד ספציפי הקרוי 'מעמד האישה'. אם מחר נניח, יחליטו לקחת מהמחלקות כסף עבור טיפוח הגבר בעיר, האם לא ישמע קול הנשים כנגד? וזה יתקבל אפילו בהבנה מלאה...

קיבוץ הכספים משבעה סעיפים תקציביים מוכיח כי 'מעמד האישה 'מנוהל כמו מכולת, לא בתכנית מסודרת, עם לו"ז שנתי מאורגן וקבוע. רוצים יאללה, קדימה עושים ומגייסים כסף. לא היה מעמד האישה מקבל אילולי לא הייתה יושבת שם מזכירה שבמקרה היא גם מזכירתו של אבוטבול. ומי ירצה להסתבך עם מזכירתו?

אגב בדקנו, עלות הבאת מזרחי הרצאה עומדת על סכום במחיר הגבוה של 3500 ₪, מכיוון שמזרחי מרצה בבית שמש גם במחיר של 2500 ₪, במסגרת אחרת (המתנ"ס) סביר להניח שהיא דרשה את הסכום הזה לפחות. אז מה נעשה ביתרת הכסף?

ועוד משהו לסיום, על מודעת הפרסום לאירוע חתומים שלושה. שניים, אבוטבול והיימן אפשר לקבל. הבוס ויועצתו. מה לבלעיש ולאירוע? הרי אפילו אגורה שחוקה אחת לא הועברה מתקציב האגפים עליהם הוא אחראי, לטובת האירוע. מישהו מנסה לא להשכיח אותנו מקיומו ומזכיר לנו תמיד שהעיר הגיעה למה שהגיעה הרבה בזכות האיש הזה ששמו מאיר בלעיש. נזכור ולא נשכח.

נושאים: אירועי סוכות. בית שמש
הפרסום והחותמים
הפרסום והחותמים
הפרסום והחותמים
הפרסום והחותמים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: