אחרי החגים: משרד הרישוי עובר מקום למרכז העיר

לאוחזים בהגה: משרד הרישוי יחנוך משרדיו החדשים בבית שמש אחרי החגים, בימים אלו מושלמים השיפוצים וההתאמות במגדל המשרדים אנפה.

משרד הרישוי
משרד הרישוי

נציגי משרד הרישוי חתמו לפני כחצי שנה חוזה עם מגדלי האנפה על שכירות של מתחם משרדים במקום, בהיקף של 120 מ"ר, בכדי להביא לבית שמש איכות חדשה של שירות, לאחר שיושלמו השיפוצים והתאמת המקום לייעדו, המשרד החדש הולך לפתוח את שעריו לטובת נהגי בית שמש.

מגדלי האנפה בבית שמש הנמצצים ליד בניין העירייה הישן במרכז העיר, מאכלסים כבר מספר רשויות סמך ממשלתיות, כמו בית המשפט, לשכת רשות המיסים, משרד הקליטה, ועתה מצטרפים לאלו גם משרד הרישוי של משרד התחבורה.

לקראת חנוכת המשרדים החדשים, ערך סגן ראש העיר ויו"ר ועדת התנועה שמואל גרינברג סיור במתחם, יחד עם נציגי משרד הרישוי ועמד מקרוב על התקדמות העבודות לקראת פתיחת המשרדים החדשים שיפתחו אי"ה לאחר החגים.

"כמי שיושב בראשות ועדת התנועה", אומר גרינברג, "הגיעו אלי עשרות פניות מדי חודש על נהגים שכאבו על סגנון הפעילות במשרד הרישוי. נהגים סיפרו כי הם לקחו חופש מהעבודה בכדי להסדיר את הרישיון, אבל למרבה אכזבתם הם גילו כי השעות לא היו שעות, וכמותם היו עוד כאלו שהגיעו והתאכזבו לראות דלת נעולה".

" עם חנוכת המשרדים החדשים של משרדי הרישוי במגדלי האנפה המקום יתאים לצרכים של בית שמש, ולהתפתחות העיר עם שכונותיה החדשות, תהיה שם עמדת קבלה מסודרת, כמה וכמה דלפקים לרשות הציבור, וכך גם יוכלו להרחיב את שעות הפעילות ולתת שירות נאות ומודרני לאוחזים בהגה מבין תושבי בית שמש". ממתינים ליום המיוחל...

נושאים: משרד הרישוי, בית שמש
משרד הרישוי
משרד הרישוי
משרד הרישוי
משרד הרישוי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: