אחד הנחקרים: "בפרשת העצורים לשחיתות נחקרו עשרות"

עד כה נספרו שמותיהם של 18 עד 20, לדברי אחד הנחקרים המספר גדול הרבה יותר. כמה? להערכתו מדובר "בתור ארוך שהשתרך מחוץ למשרדי החקירות

משטרה
משטרה

כמה נחקרו או תושאלו או הוזמנו לעדות בפרשת העצורים? אז לפי הפרסום הראשון שיצא בהודעה לעיתונות מהמשטרה דובר על 10 עצורים כחשודים. אלא שאט אט כאשר החלו להתפרסם שמות העצורים, הבאתם למעצר או לדיון בפני שופט התברר כי מנין השמות רב על המוכר בפרסומים וככל שחלף הזמן אט אט החלו עוד ועוד שמות להתווסף עד כדי שאלה כמה באמת תוחקרו או תושאלו בידי המשטרה?

איך מקבלים נתון כזה, המשטרה לא תספר, משה נוסבאום אין בבית שמש, ועוד יותר גם הקשרים שלנו לא מגיעים לקצה הקצה של ההדלפות והסיפורים מחקירות המשטרה.

ובכל זאת גם אנחנו הסתקרנו לדעת כמה נחקרו, מי נחקר, וכו'. אחד הנחקרים ששהה בחקירה לפחות ארבע שעות, "הזמן חולף כל כך מהר שאתה לא שם לב באמת כמה זמן שהית שם ביאח"ה" אומר אחד הנחקרים. וכאשר הסתיימה החקירה, לפי טעמו של הנחקר הייתה תשאול פשוט שלא יביא את המשטרה לשום דבר. כאשר הסתיימה לווה הנחקר החוצה ולהפתעתו ראה בסביבת החדרים בהם נחקר עשרות אולי מאות מחכים לזמנם.

המספר עשרות ואולי מאות, אולי מוגזם ממש כפי שתיאור החקירה מצדו של הנחקר שדיבר איתנו, וגם אם נמעיטו הרי מדובר ביותר נחקרים מאשר דווחנו בהודעת דוברות המשטרה.

אז באמת- כמה נחקרו? מי נחקר? נכון להיום אנחנו יודעים על לפחות 18-20 שמות. (השמות במערכת) מי היתר? גם הנחקר שסיפר לנו על עשרות או מאות, טען כי לא הצליח לזהות את כולם,

האם צרת רבים היא חצי נחמה או נחמת טיפשים? כל אחד יחליט לעצמו.

נושאים: פרשת העצורים, בית שמש, אגף ההנדסה
משטרה
משטרה
משטרה
משטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: