אבוטבול לקראת סיום תפקידו?

אוגוסט 2017, הבחירות בנובמבר 2018, ויש מי שמקדים כבר להקדיח את התבשיל, סיעת דגל תריץ את ראש העיר החרדי הבא, אבוטבול אאוט, who אין?

שער בקהילה
שער בקהילה

"בקהילה"- שבועון חרדי ארצי מצית את התבערה הצפויה בבחירות הבאות. שום דבר לא בטוח ולא סגור. שום דבר וכלום לא יהיה עד חודש לפני הבחירות. שכן כך הורגלנו אצל הבוחר החרדי, ומדוייק יותר אצל הרבנים החרדים שקובעים לכל עיר חרדית מי מטעמם יהיה שלוחם או גרורתם כדי להבטיח שלטון חרדי מוצק איתן וחזק כמו סלע..

"בקהילה" הוא עיתון רציני שמביא השבוע ידיעה כביכול בלעדית. החידוש לפחות מבחינת כותב שורות אלה היה רק בפרסומה. כבר חודשים מדברים על כך במסדרונות העירייה, כבר חודשים רואה זאת גם האיש שיש לו הכי הרבה להפסיד, להפסיד את כסא מלכותו, משה אבוטבול.

משה אבוטבול כבר כעס בשיחות לבין סגנו שמואל גרינברג ראש סיעת דגל בעירייה שאומרים שהוא היורש המיועד. אבוטבול כבר רטן וניסה לרמוז שהדברים אינם גורמים לו נחת בתפקודו כשליח גם של הקהילה החרדית האשכנזית, בעיקר שלה. והוא צודק, אבוטבול התעלם/העדיף בדרכו שלו צרכי הקהילה האשכנזית מצרכי הקהילה הספרדית , קהילת האם שלו. הוא ניסה למלוך – פשוט כך- למלוך ולא למשול. נהג כמלך על שלוחיו, ועל שולחיו. התנתק מהעם ומהסביבה והתעמק בקשרים בעיקר אצל האדמו"רים ונציגיהם עלי אדמות. שכח מנין הגיע, ועתה אולי גם ישכח לאן הוא הולך. זאת כמובן אם דגל תתעקש עד הסוף, ולא תתקפל מחשש לאובדן השלטון החרדי בעיר בית שמש ובעקבותיה כל מה שנבנה כאן לטובת שולחי הדור בעיר. כי יש חשש כזה. החשש יכול לבוא גם מהבית, והבית אינו עדיין מחובר דיו להיות מלוכד בקביעה של דגל למנוע מאבוטבול להתמודד ובמקומו להריץ את נציג דגל.

המאמר המלא מחר 'בקרן אור'.

נושאים: בקהילה, בית שמש, אבוטבול, סיעת דגל
שער בקהילה
שער בקהילה
שער בקהילה
שער בקהילה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אבוטבול לקראת סיום תפקידו?
גולש אנונימינכתבה ביום חמישי, 17 באוגוסט 2017, 03:40

די נמאס ממנו שיעוף כמה שיותר מהרררר