אבוטבול בודק ומגשש אפשרות להתמודדות לקראת קדנציה שלישית

לא מחכה להחלטות החברים החרדים מצפה לתמיכת 'המפלגות הכלליות' והוא מעביר הודעת גישוש למישוש הדופק. אבוטבול רוצה עוד קדנציה...

משה אבוטבול
משה אבוטבול

עדיין לא בקולו, משה אבוטבול באמצעות האתר החרדי כיכר השבת מפרסם הודעה על כוונתו להתמודד לקדנציה שלישית. אבוטבול לא מחכה להחלטת דגל התורה שמתכוונת לרוץ בבחירות הקרובות על ראשות העיר אלא הפתיע והחליט לפני שהם יחליטו. הודעה זו היא מעין הודעת גישוש לבדוק את הדופק בציבור ובעיקר בקרב חבריו לדרך בעשור האחרון. נזכיר עם גרינברג הוא אינו מדבר רק אם בעניינים בהם הוא חייב, מדירנפלד (בעלז) הוא קיבל איום ואבוטבול בינתיים לא שעה לדרישתו. ליצמן לא ממש מתלהב ובכל זאת אבוטבול מנסה לבדוק את רחשי הלב.

הכנס בסוכות בסוכת המריבה של גרינברג- מונטג לא הניבה הודעה ברורה, ראיונות שנתנו שני המועמדים האפשריים מצד דגל, משה מונטג מחד ושמואל גרינברג מאידך, ההודעות המעורפלות מלשכת ח"כ משה גפני, ההודעה מלשכת דרעי על תמיכה ב'רייב מוישה' בכל הכוח לקדנציה שלישית כנראה גרמו לו למשה אבוטבול להתחיל לפרכס ולהציע עצמו שוב כמועמד פשרה כביכול למנוע מחלוקת בעיר.

אבוטבול בונה על המפלגות הכלליות, והוא אינו מפרט אם מכוון הוא לליכוד ואו לדור אחר של מאיר בלעיש. האחרון- רשימה גוססת, שפעיליה כבר מבינים כי נס 2013 לא יחזור על עצמו ואין מי שיצביע או יציע להצביע לבלעיש (משה מונטג).

עד כמה שידוע הליכוד טרם החליט ובכל זאת הודעתו של אבוטבול מחייבת את הליכוד גם לצאת בהודעה רשמית מסודרת. בהודעת אבוטבול אין בה שום חידוש כי היה ברור וצפוי שאבוטבול לא יוותר בקלות על מנעמי השלטון ומבחינתו היה חסר רק התירוץ להיכנס חזרה לזירה.

מלשכתו של יו"ר "דגל התורה" ח׳כ הרב משה גפני נמסר בנושא הבחירות בבית שמש כי ׳לאחר 3 קדנציות שדגל התורה תמכה במשה אבוטבול לראשות העיר, הוא ניסה לגרום לסכסוך בתוך דגל התורה ולהחליט עבורה מי יהיה מועמדה לראשות העיר. "דגל התורה" לא תסכים למהלך הזוי כזה שגורם מחוץ למפלגה יחליט עבורה מי יהיה המועמד שלה. "דגל התורה" תקבל החלטה בנושא רק בהחלטתם ובאישורם של גדולי התורה׳.

נושאים: בחירות 2018
משה אבוטבול
משה אבוטבול
משה אבוטבול
משה אבוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: