הולנדר: הידיעות מעציבות ודורשות מחשבה על שינוי שיטת הניהול ושינוי שיטות הפעולה של העיריה"

וגם ביקורת על המדיה העסוקה כל הזמן בצד הרכילותי של מערכת הבחירות-מי מועמד, מי מקים עוד מפלגה, מי מוכר למי איזה תיק, אילו דילים נרקמים בין ח"כים ברמה הארצית על גב התושבים ושוכחים את המהות

עו"ד רינה הולנדר ראשת הבית היהודי
עו"ד רינה הולנדר ראשת הבית היהודי

חברת מועצת העיר עו"ד רינה הולנדר, המתמודדת למועצת העיר בראשות הבית היהודי הגיבה למקרא שתי הידיעות האחרונות בדבר מצבה הכספי של עיריית בית שמש ואי אישור תקציב העירייה לשנת 2018 : קבוצות הואטסאפ, אתרי החדשות המקומיים והמדיה עסוקים כל הזמן בצד הרכילותי של מערכת הבחירות-מי מועמד, מי מקים עוד מפלגה, מי מוכר למי איזה תיק, אילו דילים נרקמים בין ח"כים ברמה הארצית על גב התושבים- ושוכחים את המהות.

בשורה התחתונה: לעיריית בית שמש אין תקציב מאושר. הפוליטיקה והכסאולוגיה הם רק אמצעי להשגת המטרה. המטרה של כולנו היא לחיות בעירנו האהובה, בית שמש, כאשר היא מתפקדת על הצד הטוב ביותר לטובת כל תושביה. הבית היהודי מקווה להיות חלק חשוב בכל קואליציה עתידית, כאשר מטרתנו- שיפור השירות לתושב, ניהול תקין של העיר, ודאגה לצרכי הפרט ולרווחתו. הידיעה על כך שתקציב העירייה לא אושר, ושמשרד הפנים דורש המשך תוכנית התייעלות- מעציבה ודורשת מחשבה על שינוי שיטת הניהול ושינוי שיטות הפעולה של העיריה. בתקווה כי כל העוסקים במלאכה יתעשתו ויבינו זאת בהקדם. והלוואי ונראה בחודש הקרוב מערכת בחירות המתייחסת לשאלות המהותיות וגם נותנת להם מענה.".

נושאים: משרד הפנים, תקציב, תכנית התייעלות
עו"ד רינה הולנדר ראשת הבית היהודי
עו"ד רינה הולנדר ראשת הבית היהודי
עו"ד רינה הולנדר ראשת הבית היהודי
עו"ד רינה הולנדר ראשת הבית היהודי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: