מפגשים בלי עיתונאים שווים כקליפת השום

מדברים איתנו באמצעות הפייסבוק, נפגשו עם מנהלי בני עקיבא, נפגשו לקראת שנת הספורט. מה התכניות? מי מתקצב וכמה? מה תכנית העבודה לשנה הקרובה? הלו, ימי אבוטבול לא חלפו להם? חשבנו ששיטת הניהול השתנתה והכל שקוף, אז היכן הפרטים החשובים.

המפגש עם מזכ"ל בני עקיבא
המפגש עם מזכ"ל בני עקיבא

סגנית ראש העיר רינה הולנדר העלתה פוסט, "ביום שלישי השבוע התקיים מפגש ובו נכחו ראש העיר עליזה בלוך, סגנית ראש העיר הגברת רינה הולנדר וממונה תנועות הנוער הדתיות ניסים בריח עם מזכ"ל בני עקיבא, יאיר שחל, ועם הנהלת המחוז, בכדי לדון במצב סניפי התנועה בעיר וכן באפשרויות של שיתופי פעולה נוספים בין העיר לבין תנועת בני עקיבא כגון ייסוד קהילת צעירים ועוד. ניסים בריח סקר בפניהם את מצב הסניפים ואת הצרכים השונים של כל סניף בעיר ונקבע שתהייה המשך הדברות כדי להעצים את פעילות התנועה בעיר." עד כאן לא נגענו.

לא חולף זמן רב וגם עמיתה סגן ראש העיר משה שיטרית מעלה פוסט בתחומו: "אתמול קיימתי ישיבת סיכום עם כלל העמותות והגורמים אשר הולכים לפעול במגרש העירוני בשנה הקרובה.

זו הולכת להיות שנה עמוסה בפעילות: עירוני בית שמש תפעיל קבוצות ליגה בגילאי ילדים, נערים, נוער ובוגרים; האקדמיות של בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב בכדורגל יפעלו במתכונת חוגים לילדים; חוג כדורגל לנשים יפתח כשהמטרה היא שבעתיד נוכל גם לפתוח קבוצות ליגה תחרותיות; וגם פוטבול אמריקאי יכנס לראשונה לבית שמש.

המגרש יהיה פתוח גם לגורמים אשר מעוניינים לשכור שעות משחק (פרטים על כך בקרוב) כך שבשורה התחתונה מאות ואפילו אלפים של ילדים, נערים, גברים ונשים יתאמנו ויתחרו בכל ימות השבוע."

הנה כך מדברים איתנו סגני ראש העיר, למדו מהר מאוד מראש העיר לדבר באמצעות הפייסבוק. ואנחנו, העיתונאים והציבור 'אוכלים' את הקש הזה.

קש למה? כן קריאת שמע הזו נועדה לבלבל ולטשטש אותנו העיתונאים והציבור. שני המפגשים הנ"ל מבורכים, ואולם אם היו נוכחים שם עיתונאים בשני המפגשים החשובים לכשעצמם האם לא היו עולות שאלות.? לי בטוח היו...

למשל בבני הנוער, אולי יציג לנו מי שיציג לנו תכנית העבודה עם הנוער? כמה העירייה משקיעה בתנועות הנוער? בהזדמנות אביא בפניכם השוואה עם ערים דומות בסדר גודל... מה יש בתכניות העבודה, האם מפתחים רק מבנים או גם יש תכנית להעשרת הפעילות? ובתמונה נוכח יוסי גמליאל, רכז נוער של מי, לחרדים או גם לציבור הכללי. מן הסתם היו עולות עוד שאלות.

ולפוסט של מר שיטרית. מתחילה עונת הפעלה למגרש הספורט, נו בשעה טובה. הוצג שם הצוות, מי ומה תפקידו של כל אחד? והאם יש התחדשות בתכנית העבודה, האם יש תכנון טווח ארוך, השנה ליגה ג, בשנה הבאה ב' ואחר כך מגיעים לליגה א... סתם. הציבור מצפה לשמוע לראות תכנית עבודה. ומה מבחינת תקצוב הספורט בעיר? לא רק נפגשנו, לא רק הצטלמנו, אלא תוכן ...

אם מישהו שכח, אז ימי אבוטבול חלפו מהעולם, הציבור רוצה לשמוע תכניות. עם כל הכבוד לפיגורות תמונה חייבים להוכיח רעננות. פוסטים בלבד לא עושים עלי רושם.

רינה' משה, עליזה בכל הכבוד הציבור ואני מרשה לעצמי לדברבשם הציבור אנא הציגו לנו תכניות.

נושאים: בני עקיבא, ספורט עירוני, רינה הולנדר, משה שיטרית
המפגש עם מזכ"ל בני עקיבא
המפגש עם מזכ"ל בני עקיבא
המפגש עם מזכ"ל בני עקיבא
המפגש עם מזכ"ל בני עקיבא
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: