מנהיגה מאחדת, דוברת שפת כולם

למה עליזה בלוך? אם גם אתם מחפשים מנהיגות אמיתית, התשובה הברורה חייבת להיות עליזה בלוך

ד"ר עליזה בלוך
ד"ר עליזה בלוך

את היציאה מהגלות, הנדודים, כיבושה של ארץ ישראל, יישובה של הארץ – את אלה כבר חווינו וחוו אבותינו. עתה, כך נראה, אנחנו עומדים בעיצומה של תקופה הדומה לתקופת השופטים.

למה תקופת השופטים?

בתקופת השופטים "איש הישר בעיניו יעשה" ולא כולם שמרו תורה ומצוות. בתקופת השופטים היינו דור ששופט את שופטיו ואינו מקבל סמכות. בתקופת השופטים כל שבט דאג לעצמו, ולא היתה כמעט תודעה לאומית. בתקופת השופטים, העמים שרעדו מפחד מאתנו רק שנים מועטות קודם לכן, עשו כאן כמעט מה שרצו ואיש לא מנע זאת בעדם. מזכיר לכם את התקופה שלנו? אז פתרון לכל הבעיות אין כנראה כרגע לאף אחד... והגאולה השלמה תגיע מידי ריבונו של עולם. אבל חלק מהבעיות אנחנו בהחלט יכולים לפתור כבר עכשיו – למשל, מחלת הפלגנות והמגזריות.

גם אתם מחפשים מנהיגות שמאחדת את כולם? כזאת שדוברת את שפת כולם ומהלכת כנגד רוחו של כל אחד ואחד? מנהיגות ישרה, אמיצה, שיודעת להציב חזון וגם להדליק את הלבבות ולכוון אליו עד שנגיע? כזאת שמתייחסת לכל אחד, גם אם הוא לא מקושר, ותיק או עשיר במיוחד?

אם גם אתם מחפשים מנהיגות כזאת, התשובה הברורה חייבת להיות הד"ר עליזה בלוך.

עם ניסיון של הצלחה בכל פרויקט שנגעה בו, עם רקורד מוכח של ניהול מוסדות חינוך של כל הזרמים, ועם ציבור גדל והולך שרוצה רק לחיות כאן בכבוד, כבני אנוש, בביטחון אישי ובבריאות, כפי שראוי שכולנו נחיה בבית שמש – עם כל זאת ועוד, בעזרת השם עליזה תהיה ראש העיר הבאה – וכולנו, כולל מצביעי אבוטבול, נרוויח מכך.

בחירה ושנה טובה.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך
ד"ר עליזה בלוך
ד"ר עליזה בלוך
ד"ר עליזה בלוך
ד"ר עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: