המפלגות החרדיות מציגות: אחדות רק בלי ש"ס

יהדות התורה מתהדרת באחדות השורות. אם אחדות חרדית, למה הותירו בחוץ את ש"ס? ש"ס הופקרה לדאוג לעצמה בעוד חבריה נקראים להצביע עבור מי שנפלט משורותיה להקים רשימה עצמאית. ש"ס מבחינתם לא ראויה להיכלל יחד אתם באותה רשימה

יהדות התורה המאוחדת
יהדות התורה המאוחדת

יהדות התורה המאוחדת, אגו"י, דגל התורה, שלומי אמונים, חסידים, ליטאים, הכל בכל מכל. שום דבר לא מאחד אותם, חוץ מבחירות. אפילו הבחירות לא ממש מזיזות להם בקצה הרגל. שימו לב וזכרו איך מתנהלים העניינים לא רק בעיר בבית שמש אלא בישובים אחרים, אלעד כמשל. ירושלים כדוגמא. בית"ר עלית, וכן הלאה. כמעט אין עיר חרדית בה הרשימות הנ"ל הסכימו להתאחד ולוותר לאחד על הכסא שהשני אמור לקבל. דגל עם ש"ס בירושלים, שלומי אמונים נגד דגל באלעד . אגו"י ישראל נגד כוח, ושלומי אמונים בעד עצמה. ממש כך, בכל עיר הסיפור שונה, עד שהגיעו לבית שמש. כאן התגלה כי יש סכנה מאיימת עליהם. מה הסכנה? דמות חיובית מוערכת מאוד גם במחנה החרדי... שמה עליזה בלוך. ד"ר עליזה בלוך אשה בעלת סגולות שאין כמותן הרבה במישור הארצי ובודאי במישור המקומי. יכולת ניהול אבסולוטית, הצלחה אישית במילוי תפקידים ומשימות. הסכנה המאיימת על המחנה החרדי היא לא אחדות מחנה בציוני, אין שם אחדות, יש שם לא פחות משש רשימות, עיר מאוחדת, הליכוד, הבית היהודי, כולנו, עתיד העיר, בית שמש שלנו, ואם נוסיף גם מי שנחשב מוקצה מבחינת ההנהגה החרדית - רשימתו של הרב דוד עסיס הרי יש לנו שבע רשימות!!! שבע רשימות מתמודדות על הקול החילוני והדתי הלאומי בעיר הותיקה וברמות השונות.. שבע רשימות שכל אחת רוצה נתח בעוגה המוניציפאלית, כל מפלגה רוצה ייצוג וכסא כדי להביא לציבור תומכיה נחת והרבה אויר להסתובב כאן בעיר.

מול שבע הרשימות הנ"ל מתמודדות שלוש רשימות חרדיות, יהדות התורה, ש"ס, ועץ, הפלג הירושלמי. הרבה צביעות יש במחנה החרדי, יהדות התורה התאחדה רק ברגע האחרון. ששה חודשים מנהלים מו"מ ביניהם ראשי המפלגות על חיבורים ואפשרויות חיבור, ולא הצליחו להתחבר. אבוטבול היה מוקצה מחמת מיאוס בעיניהם, דגל לא חשבו לנשום עוד בקרבת אענרייך, שלומי אמונים בעדינות לא התקרבו לנציגי דגל. מפלגות אגו"י ושלומי אמונים עד הרגע האחרון לפני הגשת הרשימות, לא היו בטוחות שהן הולכות ברשימה אחת. גרינברג דיבר בכל הזמן האחרון על הבעיה המרכזית בתנועה, משה מונטג או הוא, לבסוף מונטג כופף וירד להיות מס' 2, גרינברג מוביל. והנה כאשר הרשימה כבר מוכנה להגשה... התחולל הנס. סייעתא דשמיא קורא לזה מונטג.

וממש ברגע אחרון, מתאחדים. אגודת ישראל עם ויזניץ, חסידים עם ליטאים, דגל התורה עם שלומי אמונים, צוברים הרבה כח. ומי לא נחשב מבחינתם? הרכב הרשימה שונה אחרי תום מועד הזמן בו ניתן לשנות רשימות. אם כבר עוברים על החוק או ההוראות המפקח על הבחירות, ומעמידים את משה אבוטבול הפסול בראש רשימתם, מה עם נציגי ש"ס? ש"ס. אם אחדות המחנה החרדי, למה לא לכלול את ש"ס? מה יש הם אינם חרדים, הם אינם שחורים? הם אינם יהודים שיכולים להשלים מניין, אם אבוטבול כן, למה יגאל חדד לא, למה מיכאל הרמתי לא. צביעות? כן בהחלט. לא אחדות המחנה החרדי מבקשים באגודת ישראל, ולא בדגל התורה ולא בשלומי אמונים ולא בחבד, אלא רצון לשלוט על המחנה האחר, המחנה המוגדר אצלם, חילוני, דתי לאומי. וספרדי. גרינברג שהיה עד להדרת ילדות מסמינר חרדי אשכנזי לא עשה דבר כאשר הדבר הגיע לידיעתו. מונטג ישב בשקט כנ"ל, אענרייך שהוא הממונה על החינוך לא ממש דאג להכניס בנות חרדיות ספרדיות למוסד חינוכי בג'.

יש לציבור החרדי האשכנזי בעיר רתיעה מציבור ספרדי ואם לא אז לפחות זלזול באינטלגנציה הספרדית. הם לא מבינים, הם ממילא מיעוט, ואנחנו עושים להם טובה... מי ששכח אפילו הרב עובדיה יוסף זצ"ל הספיק לשמוע באוזניו על הקיפוח הספרדי בעיר בימי נציגו ראש העיר משה אבוטבול.

ולפני סיום תזכורת: חבר מועצה דתית חרדי אשכנזי כבר איים לזרוק את כל הספרדים במועצה הדתית יממה אחרי הבחירות. זו עובדה בולטת, לא מפתיע לראות את תור המשתרכים הבורח מתמיכה בש"ס מפלגתם של השחורים השקופים. כן הפעם השסניקים בעיר כל כך שקופים שאחיהם החרדים לא ממש לקחו אותם בחשבון האחדות.

נושאים: שס, יהדות התורה
יהדות התורה המאוחדת
יהדות התורה המאוחדת
יהדות התורה המאוחדת
יהדות התורה המאוחדת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
המפלגות החרדיות מציגות: אחדות רק בלי ש"ס
התחברו לרוע ולשחיתותנכתבה ביום שבת, 06 באוקטובר 2018, 11:39

במקום להוקיע את אערנרייך המושחת הם התחברו אליו אבוטבול ביחד עם ארערנייך זה הסוף של בית שמש והכשרת השחיתות פשוט בושה לחרדים שאמורים להוקיע מתוכם מושחת