ביקורת מיותרת ולא הוגנת

היום כראש עיר מעורבת, עם אוכלוסיה מורכבת, בה חיים חרדים, חילוניים, דתיים לאומיים, בהם, בכולם יש מכל מיני האדם, עליזה בלוך בודאי מודעת לתופעת הלהטבים. האם היא חייבת לדבר עליה? בכלל לא. היא מעדיפה וזכותה להתמקד בנושאים חשובים לכלל האוכלוסיה כולל לקהילת הלהטבים אם היא קיימת בעיר.

אוכלת צ'ולנט
אוכלת צ'ולנט

עליזה בלוך כבשה עוד במה, בשעה מאוד זמינה לכל, הופיעה והציגה שוב ועוד פעם את חלומה לבנות כאן עיר לתפארת. סיור בעיר, ישיבה על צ'ולנט, וגם שאלה אחת שהיא ביקשה להוריד מצלמות. על זה קם הקצף, מכל מה שאמרה והתרכזה להסביר דווקא השאלה הזו שאלת הלהטבים מרגשת חברי קהילה ומשועממי עט למיניהם.

בלוך ידועה שאינה מתחמקת מכל שאלה ובודאי ובכל נושא, דווקא בנושא כזה כמו הלהטבים היא ביקשה להוריד את המצלמות. נו... מפריע למישהו?

לי לא. אדרבא, אני מצדיע לה ועל אומץ ליבה לעצור אפילו בפריים טיים את המצלמות. למה? האם אדם, כל אדם, מחוייב לענות על כל שאלה של כל מראיין ויהא הכי מכובד. לא רוצה לענות, היא גם תשובה, וצריך לכבד. זה אינו אומר דבר שאין לבלוך עמדה בנושא עליו נשאלה. היום כראש עיר מעורבת, עם אוכלוסיה מורכבת, בה חיים חרדים, חילוניים, דתיים לאומיים, בהם, בכולם יש מכל מיני האדם, היא בודאי מודעת לתופעה הזו. האם היא חייבת לדבר עליה?

נניח היה ששרון גל שואל אותה שאלה על היתכנות מציאות פצצת אטום במדינת ישראל. מה הטעם במענה מפיה? האם היא תשפיע על הדבר הזה... כל אדם, בודאי מנהיג דתי, עומד לפניו המוקש הזה של היחס לקהילת הלהטבים, יש מי שיתייחס ואז יחפשו בציציות איזו מילה לא מתאימה, ויש מי שאומר במפורש, לא זה העניין המרכזי שאני מטפלת בו עכשיו כמו שהשיבה בלוך. באמת, האם זה העניין המרכזי של חייה? האם זה העניין שעומד ברומו של עולם בקרב הציבור המקומי? כמה מבני קהילת הלהטבים יש כאן בעיר? ולא משנה מספרם, כל אחד הוא עולם, בודאי שהיא תתייחס לכל בעיה באופן פרטני כמו שהיא מתייחסת לכל בעיה אחרת. האם על זה הלכנו לבחירות... ועם כל הכבוד למצביעה בין הקהילה הזו, האם אנחנו ציבור המצביעים בדקנו למשל יחסה ומחשבתה להומלסים, לנרקומנים, לשימוש בקנאביס... (רק שסילברסטיין לא יקום עלי עכשיו) ואני לא משווה בכלל בין הקהילות, לכל קהילה יש את הצבע שלה ואת הזכות שלה לקיומה.

כמחנכת אני סמוך ובטוח שנושא הלהטבים עלה בכיתות ובודאי בשיחות פרטיות עם תלמידים. מי כמוה יודע מספרם במחזורים הרבים שגידלה בברנקו וייס. האם גם שם התחמקה מלדבר ויותר מזה לעזור ואו לטפל בכאלה שביקשו לצאת מהארון? אדרבא יקום אחד כזה ויספר סיפורו בו דחתה או מנעה ממנו את מחשבותיו...

מבחינת שרון גל, וצוות אנשים, שלא קיבלו מענה לשאלה יכלו לא לשדר... הם כן החליטו לעלות לשידור את התכנית. (התכנית צולמה כבר לפני שבועיים). מה שמבינים שם בתכנית, לא מבינים משועממי העט... לא רוצה לענות, לא חייבת. ואתם זכאים ויכולים לחשוב מה שאתם רוצים.

אני מצדיע לה לגב' בלוך. מבחינתי לא התחמקה, היא פשוט הבהירה, יש לי בעיות אחרות, חשובות לרוב הציבור!! ולפי מה שהיא עושה היום, טוב שהיא מתעסקת בנושאים החשובים לרוב הציבור כולל ללהטבים שיש בינינו. ניקיון, חשוב לכולם. מינהל תקין, חשוב לכולם. ספריה, חשוב לכולם. תשתיות, חשוב לכולם. גיוס משאבים, חשוב לכולם. וכן על זו הדרך... ראש עיר נבחר לא לטפל בקהילה זו או אחרת, אוי לו אם כך. זה נקרא ראש עיר של כולם...

ואל אותם מבקרים, ברצינות, עכשיו בשיא הרצינות, מה חשובה דעתה של עליזה בלוך בחיי מין של בני אדם מכל סוג שהוא. האם מישהו שואל אותה לפני שהוא עולה למיטה, לבד או עם בח"ל. כאשר יאסרו כניסת להטב אחד למוסד ציבורי אז עליה, כראש רשות, כאדם, אכן לפעול, בינתיים הכניסה לכולם, ואף אחד כולל אף אחד לא בודק ולא שואל לפני כניסתך עם מי ישנת בלילה.

בוקר טוב עם ישראל.

נושאים: עליזה בלוך, קהילת הלהטבים
אוכלת צ'ולנט
אוכלת צ'ולנט
אוכלת צ'ולנט
אוכלת צ'ולנט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ביקורת מיותרת ולא הוגנת
דרורנכתבה ביום ראשון, 23 בדצמבר 2018, 15:03

ציון אתה פשוט שפוט של עליזה! וזה יהיה עד שהיא תבעט בך

ביקורת מיותרת ולא הוגנת
איכססססנכתבה ביום שבת, 22 בדצמבר 2018, 17:20

ציון לא תהיה דובר גם אם עליזה תגיד ביום שלילה ואתה תרוץ בכל העיר בחמסין ובמבול לשכנע שהיא צודקת. אתה פשוט לא. היא חכמה מכדי לתת לך משהו.

ביקורת מיותרת ולא הוגנת
איכססססנכתבה ביום שבת, 22 בדצמבר 2018, 17:19

ציון לא תהיה דובר גם אם עליזה תגיד ביום שלילה ואתה תרוץ בכל העיר בחמסין ובמבול לשכנע שהיא צודקת. אתה פשוט לא. היא חכמה מכדי לתת לך משהו.

ביקורת מיותרת ולא הוגנת
נועםנכתבה ביום רביעי, 19 בדצמבר 2018, 12:51

נו ציון תמיד עליזה בלוך צודקת