מבצע הקש בדלת יוצא לדרך

כ-2,500 חולים מתגלים מדי חודש מהם כ- 40 ילדים, כיום חיים בישראל כ-300 אלף חולים.

מבצע הקש בדלת
מבצע הקש בדלת

מבצע הקש בדלת השנתי של האגודה למלחמה בסרטן, יוצא לדרך ויערך מחר, יום שני ה-23 באוקטובר 2017 בפעם ה-57. המבצע מהווה מקור מימון חשוב לפעילויות הרבות והמגוונות של האגודה למלחמה בסרטן, המתאפשרות רק הודות לתרומות הציבור וללא כל מימון מתקציב ממשלתי כלשהו.

בזכות תרומות אלו מימנה האגודה למלחמה בסרטן, כ-400 מחקרים מדעיים ב-5 השנים האחרונות, שנועדו למצוא מרפא למחלת הסרטן. העניקה סיוע ברכישת ציוד רפואי למרכזיים הרפואיים ובהקמה ושדרוג מחלקות לחולי סרטן בכל רחבי הארץ. מימנה מאות תקני העסקה של אחיות, פסיכולוגים, דיאטנים ועובדות סוציאליות, המסייעים לחולי הסרטן בבתי החולים ובקהילה. ביצעה כ-2,000 פעילויות הסברה והדרכה, במסגרות החינוך השונות, בפני מאות אלפי ילדים ובני נוער להגברת המודעות לדרכי המניעה של מחלות הסרטן.

האגודה למלחמה בסרטן הינה ארגון ללא מטרות רווח וכל שירותיה ניתנים לחולים ולבריאים ללא תשלום. באגודה פעילים במהלך כל השנה, כ-3,500 מתנדבים, העוסקים במגוון פעילויות, למען החולים ונגד המחלה בכ - 70 סניפים בכל רחבי הארץ.

את מבצע הקש בדלת תוביל השנה ליאורה עופר, יו"ר מליסרון ועופר השקעות שתכהן בתפקיד יו"ר המבצע אשר אמרה כי: "המחלה הזאת אינה מבדילה בין דם לדם והיא גובה את חייהם של ילדים ומבוגרים מכל חלקי החברה. על כן דרושה לנו יותר מתמיד התגייסות רחבה ככל הניתן למאבק בסרטן. באגודה למלחמה בסרטן יחידי סגולה עושים ימים כלילות כדי להקל על הכובד הנוראי הזה. יחידי סגולה אלו הפכו את חייהם שלהם לגשר שמקל, שמרומם, שמשכיח מליבם של החולים ולו לרגע קט את רוע הגזרה. יחידי סגולה שעוטפים את העולם בחיבוק, בחמלה ובעשייה אין סופית, כדי להוסיף תקווה וצבע לחייהם של חולים".

נושאים: האגודה למחמה בסרטן
מבצע הקש בדלת
מבצע הקש בדלת
מבצע הקש בדלת
מבצע הקש בדלת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: