מיטות אור להורדת צהבת לתינוקות לפני הברית בעזרת אחים

איש החסד הרב אברהם קאפ: "מדובר במיטות שפעולתן הרפואית מוכחת ומתבצע בהן שימוש שוטף בבתי החולים. הכנסתן לשימוש בבתיהן של המשפחות היא לא פחות ממהפכה".

תינוק בערכה
תינוק בערכה

בשורה משמחת במיוחד לתושבי בית שמש: ארגון 'עזרת אחים' מייבא לעיר את מיטב הקדמה הרפואית, במטרה לסייע למשפחות המבקשות להכניס את בניהן בבריתו של אברהם אבינו ע"ה, בעתו ובזמנו. מיטות האור המיוחדות מסייעות בהורדת רמת הבילוריבין בדמו של התינוק, ואם עד כה ניתן היה ליהנות מהן אך ורק במחלקות האשפוז בבתי החולים, מעתה יוכלו תושבי בית שמש לקבל אותן בהשאלה לבתיהן.

הרב אברהם קאפ, מייסד ויו"ר 'עזרת אחים', מציין בשיחה עם 'חדש', כי המיטות הללו עומדות בתקנים הרפואיים המחמירים ביותר, ומאושרות לשימוש על ידי מנהל המזון והתרופות הפדרלי בארה"ב, ה-FDA.

"מדובר במיטות שפעולתן הרפואית מוכחת ומתבצע בהן שימוש שוטף בבתי החולים. הייבוא של המיטות הללו באופן פרטי והכנסתן לשימוש בבתיהן של המשפחות היא לא פחות ממהפכה", אומר הרב קאפ.

לדבריו, בארה"ב כבר הוכנס באחרונה השימוש במיטות הללו על ידי גמ"חים שונים, וכעת הוא שמח להיות הראשון שמייבא את השיטה הזאת לבתים הפרטיים גם בארץ.

"נושא הצהבת בתינוקות גורם עגמת נפש רבה למשפחות, שצריכות להמתין זמן ממושך לברית, ולפעמים במשך שבועות הן נמצאות בעמדת המתנה שמקשה עליהן מאוד. כל הורה רוצה לראות את ילדו מוכנס בבריתו של אברהם אבינו עליו השלום מוקדם ככל האפשר, מה שמאפשר להעניק לתינוק את השם שלו, ומביא הרבה רוגע ושמחה למשפחה.

"למעשה מדובר בהמשך ישיר לצעד הקודם שעשה ארגון 'עזרת אחים' בנושא לפני שנים אחדות, אז הכנסנו לבית שמש את האפשרות לבדוק בקלות את רמת הבילוריבין בדמו של התינוק מבלי להיטלטל למרכזים רפואיים מרוחקים, מה שגם היה כרוך לא פעם בעלויות גבוהות שכן יולדת אינה יכולה לנסוע עם התינוק הרך בתחבורה הציבורית, ולשם כך היה עליה לנסוע במוניות הלוך ושוב, דבר שהיה כרוך כמובן בהוצאה כספית גדולה מאוד.

"מיטות האור הללו יביאו בוודאי הרבה מאוד רוגע ושמחה למשפחות, ואנחנו שמחים על הזכות שנפלה בחלקנו להיות הראשונים שמייבאים את השיטה הזאת לארץ, בתקווה שכבר בתקופה הקרובה נתבשר על גמ"חים כאלו שנפתחים בערים נוספות".

נושאים: עזרת אחים, בית שמש, אברהם קאפ
תינוק בערכה
תינוק בערכה
תינוק בערכה
תינוק בערכה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: