אבוטבול ממליץ לדגל על יורש: משה מונטג

אבוטבול מתחיל להבין כי סופו מתקרב ומעדיף למצוא לעצמו יורש שאולי יחשוף פחות את הריקבון בימי כהונתו

סיעת דגל עם גפני
סיעת דגל עם גפני

אנחנו בתחילת המערכה לבחירות שיתקיימו כאן בעוד שנה, ובכל שבוע יש ידיעה חדשה. העיתונאי אבי בלום ברשת קו עיתונות דתית מפרסם ידיעה שמבחינת בית שמש היא סנסציה. אבוטבול מעדיף את מונטג על פני סגנו כיורשו!!!

הנה דברים מהטור שמתפרסם בקו עיתונות דתית: "מי שמודע להתרחשויות ולא מתכוון להיות זה שחתום על אובדן העיר, הוא ראש העירייה המכהן משה אבוטבול, שהעביר בשבוע האחרון מסר בלתי צפוי לצמרת דגל התורה ולפיו, אם מונטג יוצב כמועמד מטעם הסיעה הליטאית – הרי שאבוטבול עצמו יסיר את מועמדותו ויביע בו תמיכה. אבוטבול בשיחות סגורות, לא מכחיש את המידע.".

עמדת אבוטבול בחשש לאבד את העיר למחנה הציוני, מלמדת על השקפת עולמו. האיש שצמח וגדל בתוך העיר בזכות המחנה הציוני, חושש לאבד את העיר למחנה שגידל אותו. זוכרים את הסיפור על גנן גידל דגן בגן... הנה הוא בגרסתו המחודשת, ויגדל הצנון ויכה את הגנן... לתשומת חבריו החדשים בליכוד...

העיתונאי אבי בלום מנתח את המצב הפוליטי בבית שמש ומבין כי ש"ס לא תגדל בבחירות הבאות, במקרה הטוב היא תשיג שני מנדטים, כוח קטן יחסית לסיעות החרדיות האחרות בעיר שצפויות לגדול. בדגל מעריכים שהם יהיו הסיעה הגדולה במחנה החרדי, ולכן לדעתם מגיעה להם הבכורה.- קרי הרשות. אם הצעתו זו נכונה הרי שאבוטבול מתחיל להפנים מציאות ומצב חדש, הוא לא ממש בטוח גם בתוך ביתו שלו. כישלונו במינוי רב ודרך התנהלותו בכלל הציפו לרבים את חוסר יכולתו לנהל עיר בסדר גודל.

נכון לעכשיו, רואים שניים את עצמם מועמדים לראשות. שמואל גרינברג סגן ראש העיר ומשה מונטג הממונה על תיק ההנדסה. מה יהיה? בסופו של יום משה גפני יכריע בין השניים , גרינברג או מונטג.

עתה חושף אבי בלום כי אבוטבול העביר מסר לראשי דגל, כי הוא, משה אבוטבול, מוכן לוותר מרצון על הראשות, ובלבד שהאיש אותו תציג דגל יהא משה מונטג. אבוטבול מנסה בדרך הזו לשרוד בתודעה, ולפחות להציג עצמו כביכול כאיש שיקבע מי יהיה מחליפו. לא בטוח כלל שבש"ס יאהבו את הדברים האלה, ולפי גורמים בש"ס כדאי לו לאבוטבול להתחיל לחשוב על היום שאחרי, "שיטותיו ודרכי התנהלותו עם חברי התנועה בעיר, לא עושים אותו כלל למועמד בטוח של המפלגה. היום יודעים ומבינים את התנהלותו, וההכרעה לא תהיה בידיו אלא בידי חברי התנועה בעיר בהתייעצות עם מועצת גדולי התורה בעיר ומחוצה לה". נציין עובדה אחת כי אבוטבול איבד את תמיכתו של ראש מועצת חכמי התורה בעיר הרב אלחנן פרץ.

גם לא בטוח שבדגל בכלל יתייחסו לדעתו או לעמדתו, ומה שייעשה שם יהא השיקול הגדול והחשוב האם העיר תישאר בידי המחנה החרדי. מבחינת גפני או כל מנהיג חרדי לא ממש מעניין מי מנהל או איך מתנהלת העיר.

תגובתו של משה מונטג: ההחלטה תהיה של המפלגה, אם היא תחליט שאתמודד, אז אני מתמודד".

גרינברג העדיף לא להגיב.

אבוטבול- מתעלם משאלותינו.

נושאים: בית שמש, בחירות 2018
סיעת דגל עם גפני
סיעת דגל עם גפני
סיעת דגל עם גפני
סיעת דגל עם גפני
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: