סיום השס המרכזי בבית המדרש ממזרח שמש

רבנים ואדמורים מכל הקשת החרדית הגיעו לכבד מעמד גדול של התורה לברך ולהתברך בחברת מסיימי השס. האירוע בחסות ח"כ הרב משה אבוטבול

חלק מהקהל הרב
חלק מהקהל הרב

במעמד מרגש ורווי הוד קדומים ובהשתתפות פאר של אדמו"רי ורבני העיר בית שמש, נערך מעמד סיום הש"ס המרכזי של בית המדרש הגדול 'ממזרח שמש' בקריה החרדית בבית שמש, לרגל סיום הש"ס שנלמד בבית המדרש במסגרת הדף היומי, ועתה זכו לסיים את הש"ס במחזור השלישי, כאשר בין מסיימי הש"ס יש בעלי בתים ואנשי עמל שבקביעות השתתפו בשיעורים וזכו לסיים את הש"ס יחד עם כלל לומדי הדף היומי בעולם.

המעמד המפואר נערך באולם של בית המדרש ממזרח שמש, ולצד בימת הרבנים המפוארת, הוכן מקום של כבוד עבור מסיימי הש"ס ועבור אלו שהצטרפו במהלך המחזור ללומדי השיעור, וגם הם בעז"ה מתכוונים להמשיך בשיעור וללמוד את הש"ס כולו.

את השיעור בדף היומי מוסר בבית המדרש דבר יום ביומו הגאון רבי פנחס זליג בלויא ראש כולל 'קנין יוסף', שמזה למעלה מעשור מרביץ תורה בבית המדרש ומוסר את השיעור בדף היומי בצורה קולחת ובהירה בכדי שגם אלו שלא למדו בימי נעוריהם בישיבות, יוכלו להצטרף לשיעור ולהבין את סוגיות הש"ס.

המעמד המכובד נפתח בדברי ברכה ע"י מייסד ויו"ר בית המדרש, חה"כ הרב משה אבוטבול, שאף התמסר ביותר למען ארגון המעמד. בדבריו הביע את התרגשותו לראות את מסיימי הש"ס ובהם בעלי בתים שעמלים קשה לפרנסתם שעשו להם חוק לבוא כל יום לבית המדרש לשמוע את השיעור בקביעות.

בדבריו בישר הרב אבוטבול כי לצד השיעור של הגאון רבי פנחס בלויא שנמסר כל ערב בשעה 8:00, עתה עם תחילת המחזור החדש בדף היומי יפתח שיעור נוסף בשעה 11 בלילה, אותו ימסור הרה"ג שמואל רז, כאשר יחד עם השיעור יבוא גם המרא דאתרא של הקהילה הגאון רבי דוד כהן שליט"א להוסיף דברי הלכה מהנושאים שנלמדים בדף הלכה למעשה.

במעמד הקריא הרב אבוטבול מכתבי ברכה מרגשים שנשלחו למעמד הסיום ע"י מרן הגר"ש כהן נשיא מועצת חכמי התורה, והגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי שליט"א ראש ישיבת בני ציון.

נושאים: סיום השס, בית שמש, חכ אבוטבול
חלק מהקהל הרב
חלק מהקהל הרב
חלק מהקהל הרב
חלק מהקהל הרב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: