יד שרה השיקה את מנהרות האור

45 שנה לארגון יד שרה, בין 7000 מתנדביו גם עשרות מבני בית שמש. הפועלים בסניף מרכזי ברח' ז'בוטינסקי.

מנהרת האור
מנהרת האור

ביד שרה מציינים השנה את שנת ה-45 בשורה של אירועי הצדעה ל-7000 מתנדביו ו-116 סניפיו בכל רחבי ישראל. לרגל החנוכה יד שרה השיקה היום (ד') את מנהרת האור- כחלק מ"חוויית הנתינה הישראלית", מרכז המבקרים בבית יד שרה בירושלים אותו פוקדים אלפים רבים של מבקרים מהארץ ומחו"ל. מנהרת האור היא בעצם סיור רב חושי יוצא דופן המראה את פניה היפות של החברה הישראלית.

את חווית הנתינה בשילוב מנהרת האור יזם והקים בהתנדבות מלאה מר אורי ירדני, יזם ומומחה ענק בתחום העברת מסרים באמצעים רב חושיים, שזכה בעברו בשלל פרסים יוקרתיים בתחום ובהם פרס מפיק השנה העולמי, והקים מאות מרכזי מבקרים בעולם.

בבית שמש פעלת יד שרה, ואחד הסניפים שלה מתקיים באזור הוותיק של העיר בקרבת המכולת של סימה ברח רמב"ם.

מייסד יד שרה הרב אורי לופליאנסקי: "בשעה שאנו נזקקים לטיפול רפואי בדרך כלל עלטה מאפילה על חיינו. יד שרה באמצעות השירותים המגוונים ובעזרת אלפי המתנדבים ברחבי הארץ מצליחה להצית את האור מחדש. אנו לא רק מעניקים תמיכה פיזית או רפואית, אנו גם מלווים תמיכה זו בחיבוק אוהב. שירות כמו מוקדי המצוקה למשל, לא רק מאפשר לנו לסייע בפתרון בעיה או משבר, אלא גם מעניק אוזן קשבת לעשרות אלפי המנויים שלנו, שחלקם ספון בביתם לבד בלי מגע אנושי חם. מנהרת האור שלנו בירושלים היא רק נקודת הזינוק והיא נעזרת ב-116 הסניפים שלנו בארץ. אנו מזמינים את כולם להגיע אלינו לא רק בשעת משבר, אלא דווקא בשאר ימות השנה ולהיווכח שנתינה והתנדבות איננה רק מיועדת לפנסיונרים אלא לכל שכבות הגיל ובמיוחד לצעירים".

מר אורי ירדני, יזם ומקים מנהרת האור: "הקמתי למעלה מ-650 חוויות ואטרקציות בעולם. בניתי פרויקט לדיסני, הפקתי יותר סרטים תלת ממדיים מכל אחד אחר בעולם, זכיתי בפרסים. אבל הפרויקט הכי מרגש שעשיתי מאז ומעולם הוא "חווית הנתינה" של יד שרה שמזריקה לנפש עשרות אלפי המבקרים "אהבת אדם". יש כאן לא מעט פירוטכניקה, אבל בראש ובראשונה יש כאן אלפי לבבות פועמים שיוצאים בהתרגשות ומצטרפים לצבא המתנדבים שלנו".

נושאים: יד שרה, ירושלים
מנהרת האור
מנהרת האור
מנהרת האור
מנהרת האור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: