טועמים ועושים שוק: ריחות, טעמים וקולות בשוק מחנה יהודה - סיור מודרך

חוויה ייחודית, סיור מודרך בשוק מחנה יהודה בירושלים. תכירו בבקשה עולם מופלא ומרתק המצוי במה שקרוי הסמל העממי של ירושלים. מרחק 20 דקות ואתם שם...

מחנה יהודה
מחנה יהודה

אם נמאס לכם לבלות מול המרקע, ואתם מחפשים משהו מרגש, מעניין, מרתק. ואם עדיין לא חוויתם את החוויה הזו, הנה לכם המלצה חמה ומרתקת, ואפילו מענגת. שוק מחנה יהודה הוא הסמל העממי ביותר של ההוויה הירושלמית, וכל מי שמגיע לירושלים, חייב לבקר ברחובותיו הצרים של השוק. בשנים האחרונות שידרג השוק את פניו, כאשר לצד דוכני הפירות והירקות נפתחו עשרות מסעדות, בתי קפה, פאבים וחנויות בוטיק. כחלק מפעילותיה לכבוד 70 שנות עצמאות ותחת הכותרת השנה עולים לסייר בירושלים מציגה מסלולים > להתאהב בארץ מחדש: סיור מודרך – 'טועמים ועושים שוק': ריחות, טעמים וקולות בשוק מחנה יהודה.

הסיור 'טועמים ועושים שוק' מגלה את נסתרות הרחובות המקיפים את השוק ומפגיש את המסיירים עם סיפורים מרתקים שמתובלים בשלל ריחות, קולות, טעמים ומראות ססגוניים. במהלך הסיור הולכים בין סמטאות שכונת בית יעקב ובין סמטאות שכונת מחנה יהודה המקורית, נכנסים לשוק ומתחברים להוויה המיוחדת שבו. תוך כדי הסיור עוצרים בדוכנים, בפינות מיוחדות, שומעים את הקולות, מריחים את הריחות וטועמים ממגוון אפשרויות.

הסיור יתקיים ביום ו', 24.08.2018 בשעות 08:45-13:00.
נקודת ההתחלה היא פינת הרחובות אגריפס ואליהו מני, סמוך לשוק מחנה יהודה ונקודת הסיום היא שוק מחנה יהודה . הסיור הינו סיור מעגלי ובעל דרגת קושי קלה. הסיור מתאים לקבוצות קטנות, למשפחות ולזוגות. אורך הסיור כ-1.5 קילומטר, ומשך הסיור כ-4 שעות. הסיור עובר ברחובות צרים והומי אדם, בתוך שוק מחנה יהודה. ציוד מיוחד: כסף מזומן.

מחיר סיור למשתתף: 75 ₪ בהזמנה מראש.
תוספת של 20 ₪ במזומן למשתתף לטעימות.

ניתן להירשם ולתאם סיורים גם לקבוצות בטלפונים: 054-2406657, 050-4000026

הסיור מפורט באתר 'מסלולים > להתאהב בארץ מחדש' - www. maslulim-israel. co.il

'מסלולים > להתאהב בארץ מחדש', חברת טיילות והוצאה לאור. הרעיון העומד בבסיס החברה הינו חברתי וחינוכי, והיא מובילה שינוי תפיסתי בתרבות הטיולים בישראל. 'מסלולים > להתאהב בארץ מחדש' שמה לה למטרה לחשוף בפני אזרחי ישראל את יופייה הנסתר של הארץ, לחבר את כולנו לטבע הנפלא שמסביב, ולחזק את תחושת השייכות למולדת ולמדינה.

נושאים: טיולים, קיץ 2018
מחנה יהודה
מחנה יהודה
מחנה יהודה
מחנה יהודה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: