הקונסרבטוריון החרדי "רון שולמית" מגיע לבית שמש

שמואל גרינברג לא הסתפק בפעילות השוטפת של הקונסרבטוריון המקומי, ושנה אחרי שהועבר למתנ"ס, פעל להביא עמותה שתפעיל קונסבטוריון חרדי בשנת הלימודים הקרובה

סגן ראש העיר עם הנהלת רון שולמית
סגן ראש העיר עם הנהלת רון שולמית

הקונסרבטוריון החרדי "רון שולמית" יפתח את שעריו בשנת הלימודים הקרובה בעיר בית שמש. הקונסרבטוריון הוקם לפני למעלה מ-100 שנה, ועל בוגריו נמנים מוזיקאים יידועי שם ומפורסמים ברחבי העולם. לפני שלושה עשורים, הוקם הסניף החרדי של הקונסרבטוריון בשכונת הר נוף בירושלים, שבו לומדות כיום מאות תלמידות מידי שנה.

בשנה האחרונה פנו הורים רבים תושבי בית שמש-שביקשו להעניק לבנותיהם הכשרה מוזיקאלית מקצועית, לסגן ראש העיר הרב שמואל גרינברג וביקשו ממנו שיפעל לפתיחת מסגרת לימודי מוזיקה מקצועית בעיר. בד בבד, פנו בוגרות של קונסרבטוריון "רון שולמית" המתגוררות בבית שמש להנהלת הקונסרבטוריון, בבקשה להקים שלוחה בעיר בית שמש.

שמואל גרינברג שראה חשיבות מיוחדת בלימודי מוזיקה איכותיים לתושבי העיר, פנה להנהלת הקונסרבטוריון, בבקשה להקים בעיר מסגרת לימודית של "רון שולמית" , שהינו המוסד היחיד הנמצא בפיקוח משרד החינוך, ומעניק לתלמידותיו את הרמה המוסיקלית הטובה בעולם. הלימודים בקונסרבטוריון, נעשים תוך שמירה מדוקדקת על התאמת התכנים ואופי המקום לדרישות הרבנים, המפקחים ומאשרים את פעילות המוסד.

בהנהלה שקדו במשך זמן רב על הכנת תכנית מפורטת, לפתיחתה של השלוחה כבר בשנת הלימודים הקרובה. לאחרונה קיים הרב גרינברג סיור מקיף בקונסרבטוריון "רון שולמית", ועמד מקרוב על הרמה המקצועית של לימודי המוזיקה במקום. הרב גרינברג התפעל באופן מיוחד מהקונצרט המיוחד וההפקה המוזיקאלי של תזמורת קונסרבטוריון "רון שולמית".

בסיומו של הסיור, נועד סגן ראש עיריית בית שמש גרינברג, עם הנהלת קונסרבטוריון "רון שולמית", בפגישה בישר גרינברג, כי כבר בשנה הקרובה, תחל שלוחת הקונסרבטוריון בבית שמש לפעול. בפגישה הצהיר גרינברג, כי יפעל לאלתר לאתר מבנה מתאים שיהלום את הצרכים המקצועיים של הקונסרבטוריון בעיר בית שמש, על מנת להבטיח שיהיה ניתן לפתוח את השלוחה כבר בתחילת שנת הלימודים: "אני רואה חשיבות מיוחדת בכך שבעיר בית שמש יהיו לימודי מוזיקה ברמה גבוהה למגזר החרדי", אמר גרינברג. "בית שמש היא עיר העתיד של המגזר החרדי, ומוטלת עלינו החובה כנציגי ציבור, לדאוג שכלל אפיקי הלמידה יהיו בתוך העיר בית שמש", הבהיר סגן ראש עיריית בית שמש גרינברג בסיום הסיור.

בנוסף ביקש סגן ראש העיר, לקיים בעיר בית שמש קונצרט מוזיקאלי מושקע ואיכותי שיופק על ידי "רון שולמית", שיתקיים לאחר ל"ג בעומר.

בהנהלת הקונסרבטוריון הודו לגרינברג על היוזמה הברוכה ושיתוף הפעולה בהקמת השלוחה בעיר בית שמש: "אנו תקווה כי תושבי בית שמש, יזכו בשנה הבאה ללמידה איכותית ומקצועית של לימודי מוזיקה, כמסורת ארוכת השנים של הקונסרבטוריון שהוציא תחת ידיו מוזיקאים יידועי שם בתחומם", אמרו בהנהלת הקונסרבטוריון.

נושאים: הקונסרבטוריון העירוני, בית שמש
סגן ראש העיר עם הנהלת רון שולמית
סגן ראש העיר עם הנהלת רון שולמית
סגן ראש העיר עם הנהלת רון שולמית
סגן ראש העיר עם הנהלת רון שולמית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: