ביום שישי הייתה עוד הכניסה חופשית- כעבור 4 ימים הכניסה מוגבלת

בעירייה רותמים את העגלה לפני הסוסים, קודם פרסמו על האירוע ואליו הכניסה חופשית וכאשר הגיעו לאישור האירוע מול הגורמים המשטרתיים התברר כי הכניסה לאירוע תוגבל...

ההודעה שפורסמה ברשת
ההודעה שפורסמה ברשת

אירוע שסוגר את הקיץ בכל עיר הוא אירוע יוצא דופן, אירוע שאמור להיות חגיגה לכל המשפחה, כאשר הדגש הוא אירוע לכל המשפחה. האם באמת תוכן האירוע כפי שהוא אורגן הוא באמת כזה? האם אייל גולן הוא אמן שאכן עונה על המושג הזה? אמן הוא עניין של טעם, מה שמוצא חן בעיני אחד לא ימצא חן בעיני האחר. לגבי אייל גולן יש רגישות, ולא בטוח שבבית שמש, לפחות אצל אלה שקיבלו את ההחלטה וגם לא הסבירו אותה אכן גולן הא אמן לכל המשפחה.

ממש כמו שיש לוי הא אמן מצויין, מרגש ואפילו מאוד, שני זמרים מאותו ז'אנר בלילה אחד, זה כאילו לומר לכל חובבי הזמר העברי, תחכו להזדמנות אחרת. רק שתבוא.

עם כל הכבוד למי שארגן והפיק את האירוע, נראה כי רצה בעיקר למלא את האמפי, אגב הוא היה ממלה אותו גם יובל המבולבל, וזה נובע בעיקר מהמצאות לפעילות תרבות עירונית..

וזאת אינה הנקודה הכי חשובה שצריך לשים לב אליה באירוע הזה. ביום שישי הופצו הודעות בעיתונות, על אירוע בו הכניסה חופשית. בחלוף מספר ימים, ביום שלישי הוצאה הודעה כי הכניסה מוגבלת רק לבעלי כרטיסים. איך הולך בדיוק סדר העבודה שם באגף האירועים של עיריית בית שמש? האם לא מקבלים קודם אישור לאירוע ורק אחרי זה יוצאים לפרסום? במקרה דנן קודם פרסמו, ואח"כ היו צריכים לעמוד בתנאי המשטרה. נניח, מה היה קורה אם המשטרה לא היתה מאשרת קיום האירוע?

תראו מה קרה בינתיים, המשטרה התעקשה לאכוף את הוראות החוק לפעול בהתאם לדרישות מהנדס בטיחות. דרישות נוקשות אבל חיוניות לבטיחות התושבים. הכניסה כבר לא חופשית... ובית שמש כבר יודעת שהכניסה חופשית מהפרסומים השונים. כלומר צריך להוציא הודעה חדשה. איך מוציאים הודעה חדשה? ואיך בדיוק מגיעים לכלל התושבים? ימי חלם עוד כאן...

מילא אגף האירועים היה כל כך עמוס וטרוד בארגון אירועים בקיץ הזה שנאמר כי מותר לו להתבלבל פעם אחת, ואסור. כמה אירועים כבר ארגן האגף הזה (לא לעצמו- אלא לציבור)? אז מה זה השלומיאליות הזו?

ומי שחתום על האירוע הזה הוא אינו מנהל האירועים, איציק קניזו, אלא שלושה נבחרי הציבור- ראש העירייה בכבודו ובעצמו, סגנו מאיר בלעיש והשותף השלישי בקואליציה הזו, שלום אדרי. שלושה אישים שלא שאלו שאלות על האירוע ועל תוכנו ועל דרך הפצתו בציבור? וכן, האם השלושה האלה גם אחראים על דרך הפצת הכרטיסים החדשה?

דרך הפצת הכרטיסים חושפת אותנו הציבור לשיטה שכנראה תלווה אותנו עד הבחירות הקרובות, פעילות הפייסבוק- הקול התומך- יזכו להיות גם השופר. השאלה היא האם התרועה היוצאת משם היא רק שברים?

נושאים: עיריית בית שמש, אגף האירועים, סוגרים את הקיץ
ההודעה שפורסמה ברשת
ההודעה שפורסמה ברשת
ההודעה שפורסמה ברשת
ההודעה שפורסמה ברשת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: