משתלם יותר להזמין תור מראש בביטוח הלאומי ברמלה

השירות ניתן ע"ב מענה אנושי על ידי נציג שירות שיבצע בירור מקיף. במידת הצורך ייקבע למבוטח תור לשירות הלקוחות בסניף במועד הנוח למבוטח, והכל תוך 4 ימי עסקים בלבד.

ביטוח לאומי סניף רמלה
ביטוח לאומי סניף רמלה

הצורך בצמצום משך זמן ההמתנה בקבלת הקהל בביטוח הלאומי בסניף רמלה ובנקודות השירות של הסניף בבית שמש, במודיעין-מכבים-רעות, וב- מודיעין עלית הביא את מנהל סניף אזורי רמלה מר עופר כהן למנות צוות מיוחד שתפקידו מינוף הזמנת תורים בסניף רמלה. במסגרת היוזמה החדשה, הושקה מערכת חדשה לזימון תורים וכפי שהסביר: "אנו קשובים לקהל הפונים ולכן יזמנו את האופציה הזו. כעת כולי תקווה שהפונים ישכילו להבין שמשתלם להם יותר להזמין תור ובכך הם יקבלו טיפול מסור ומהיר יותר ואף ייתכן שיתבטל הצורך בטרחה הנלוות להגעה במענה הטלפוני".

מעתה, מבוטחים המבקשים להגיע לביטוח הלאומי בבית שמש, ברמלה, מודיעין, וב- מודיעין עילית מתבקשים להתקשר למספר: 8321*, השירות ניתן ע"ב מענה אנושי על ידי נציג שירות שיבצע בירור מקיף. במידת הצורך ייקבע למבוטח תור לשירות הלקוחות בסניף במועד הנוח למבוטח, והכל תוך 4 ימי עסקים בלבד.

מ' מבוטח מבית שמש, שהגיע לסניף לאחר שקבע תור בטלפון שמח והצהיר: "לא האמנתי שאכנס לסניף, לא אמתין כלל בתור והפנייה שלי תטופל כל כך מהר. ראיתי את כל הפונים שלא הזמינו והרגשתי לא נעים לעקוף אותם, אבל כנראה הם עוד לא הפנימו שיש אופציה להזמין תור מראש ולחסוך את הזמן".

נושאים: ביטוח לאומי רמלה
ביטוח לאומי סניף רמלה
ביטוח לאומי סניף רמלה
ביטוח לאומי סניף רמלה
ביטוח לאומי סניף רמלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: