חברת "גילרו" נבחרה על ידי רשת Mercadona הספרדית כספקית הבלעדית של הדפסי עוגה אכילים

גילרו תספק הדפסים אכילים למפעל העוגות של Mercadona הנחשבת לרשת המזון הגדולה ביותר בספרד ופורטוגל ומוכרת מידי שנה עוגות מעוצבות בהיקף כספי של 10 מיליון יורו במסגרת ההסכם תשתף גילרו פעולה עם חברת Dekora הספרדית בעלת זכויות היוצרים למותגים עבור דפים אכילים

עוגת מרקדונה
עוגת מרקדונה

לא בונים מפעלים חדשים בעיר אלה הקיימים מביאים כבוד בעולם. הנה סיפורו של אחד מהם..

חברת גילרו הישראלית, המתמחה בייצור גביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגה, חתמה על עסקת ענק עם רשת המזון הגדולה בספרד Mercadona. במסגרת ההסכם, תספק גילרו לרשת, הנחשבת לרשת המזון הגדולה ביותר בספרד ופורטוגל המונה כ- 1600 סניפים, דפים אכילים וקישוטי עוגה למפעל העוגות של הרשת, המייצר עוגות מוכנות בהקפאה עם הדפסים בהיקף כספי של 10 מיליון יורו בשנה. את פעילותה בספרד תנהל "גילרו" באמצעות חברת CakeArt ההולנדית שבבעלותה.

החתימה על ההסכם מהווה עבור גילרו, הנחשבת למובילה עולמית בתחום ה- Cake Decoration, נתח חשוב בפעילות החברה בחו"ל. בפרויקט משתתפת חברה נוספת, Dekora, יצרנית ומשווקת ספרדית של קישוטי עוגות המוכרת בכל אירופה ולקוחה וותיקה של גילרו, לה מייצרת החברה מגוון מוצרים. Dekora בעלת זכויות יוצרים למותגים עבור דפים אכילים בספרד ופורטוגל. עוגת מרקדונה נחשבת לעוגה פופולארית ביותר הנמכרת ברשת. העוגה קפואה עם שכבות ביסקוויטים וקרם שוקולד, המעוטרת בדף אכיל מודפס עליה בדמויות שונות ממותגות כמו צבי הנינג'ה, אנגרי בירדס, המיניונים וכו'.

בשנת 2016 מכרה הרשת מעלת ל-1 מיליון יחידות עוגות מוכנות, הנמכרות במחיר של כ-10 יורו (כ- 50 שקלים) ליחידה. הדפים האכילים של גילרו נבחרו לאחר בדיקה מדוקדקת של הרשת שכללה בדיקה של איכות הדף, איכות ההדפסה עליו והתנהגות הדף על העוגה הקפואה.

לדברי אבי גלברד, בעלים ומנכ"ל חברת "גילרו", בכוונת החברה להעתיק את מודל ההתקשרות עם מרקדונה עם רשתות מזון נוספות באירופה ובארה"ב. "נבחרנו לפרויקט הזה בזכות היתרון העצום שיש לדפים האכילים המיוצרים בגילרו לדפי מתחרים אחרים ולראיה, העוגות נמכרות בהצלחה רבה בסניפים והפעילות גדלה משנה לשנה. כעת אנו מנסים להעתיק את הקונספט של המוצר ולמצוא לקוחות נוספים אשר עוסקים בייצור עוגות מודפסות לחנויות. כמו כן אנחנו מנצלים את החברה בהולנד וזכויות היוצרים שרכשנו לאחרונה ובהמשך נשקול ייצור של עוגה מודפסת עבורנו לשיווק בחנויות", דברי אבי גלברד.

חברת גילרו הנה החברה המובילה בישראל בתחום ייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים. החברה הוקמה בשנת 1950 ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת גלברד. מפעל החברה שוכן באיזור התעשייה בית שמש ומעסיק כ- 250 עובדים. בפעילותה בתחום הופלים וגביעי הגלידה מייצרת גלירו לעשרות מותגים בהם נסטלה, מקדונלד, אסם, יוניליוור, בן אנד ג'ריס, פלדמן, רשתות השיווק שופר סל ואחרים. החברה משווקת את מוצריה תחת מותג עלמה, כולל מוצרים ללא גלוטן, ללא סוכר ומוצרים אורגניים. בתחום ה- Cake Decoration נחשבת גילרו למובילת תחום עולמית. החברה משווקת בצק סוכר, דפי דקורציה אכילים לעוגות, צבעי מאכל אכילים ומגוון מוצרי עזר וקישוטי סוכר. המוצרים בקטגוריה זו נמכרים בעיקר בחו"ל, כחמישה בלבד אחוזים משווקים לשוק הקונדיטוריות בישראל.

נושאים: גילרו, בית שמש, ספרד
עוגת מרקדונה
עוגת מרקדונה
עוגת מרקדונה
עוגת מרקדונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: