החניה בתשלום בביג אחרי שלוש שעות ראשונות חינם בקרוב מאוד

העין היהודית החכמה תאתר מתחם חניה חלופי בקומות החניה של שערי העיר. לפחות עד שיוחלט אחרת... וזה לא רחוק.

השער האלקטרוני בכניסה למתחם החניה
השער האלקטרוני בכניסה למתחם החניה

בקרוב מאוד תדרשו לקחת פתקית חניה והיא תשרת אתכם עד שלוש שעות חניה חינם. זה יקרה לכם בפתחי מתחם ביג בבית שמש. נוסעי הרכבת לגוש דן לא יוכלו עוד לעמוד במתחם ביג למשך כל שעות היממה ויתפסו את שטח החניה המיועד לבאי הביג.. הפתרון לנוסעי הרכבת נודד למקום אחר בעת מצוקה, וכאשר כבר כל מתחמי החניה הסמוכים תפוסים, עבור אלה מצויים לא רחוק, מגרשי חניה אלטרנטיביים אפילו משופרים יותר. במתחם שערי העיר עדיין אפשר להעמיד כלי רכב לאחר שעברת ביקורת ביטחונית בלבד. שטח מקורה, נכון לעכשיו עדיין לא מלא ולא צפוף. מגרש חניה שני חלופי למתחמי ביג שיהפכו בתשלום אחרי שלוש שעות הוא מתחם החניה בסמוך למרכול שופרסל.

היהודי החכם יגלה זאת גם אם זה לא ייכתב כאן. מכוניות של באי הרכבת יציפו את שערי העיר, הבעיה היחידה שלהם תהיה בשעת היציאה מן המתחם בשעות הערב. גם בלי תוספת כלי הרכב האלה המצב שם סבוך עד מסוכן.

נוהל החניה בתשלום אחרי שלוש שעות חינם, יחל בקרוב מאוד וייתכן שאולי אפילו בראשית החודש. העבודות הושלמו בשבוע האחרון נעשה ניקיון השטח מכל שאריות העבודות. השערים הותקנו והגביה במקום תוסיף עוד הוצאה כספית. יודגש כי הנהלת ביג עשתה כל מאמץ בעניין הזה לטובת באי המתחם, להם היא מחוייבת. צעד זה, המוגדר כחוסר ברירה ננקט מתוך התחשבות בכל הצדדים, שכלם תושבי העיר.

נושאים: ביג בית שמש, חניה חינם, שערי העיר
השער האלקטרוני בכניסה למתחם החניה
השער האלקטרוני בכניסה למתחם החניה
השער האלקטרוני בכניסה למתחם החניה
השער האלקטרוני בכניסה למתחם החניה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: