גידול במספר הקשישים הזקוקים לטיפול סיעודי בירושלים והסביבה

עמותת מטב מגייסת מטפלות ומטפלים סיעודיים לטיפול וסיוע לאזרחים ותיקים באיזור, עקב היקפים הולכים וגדלים של מבוגרים הזקוקים לסיוע וגידול בהקף הפניות לעמותה ,

עמותה
עמותה

עמותת מטב, העוסקת במתן שירות לאזרחים הוותיקים, מדווחת על גידול במספר הקשישים הזקוקים לטיפול סיעודי בירושלים והסביבה. העמותה מגייסת בימים אלה מטפלות ומטפלים סיעודיים לטיפול באזרחים ותיקים באיזור. העמותה נותנת שירותים למספר הולך וגדל של מבוגרים הזקוקים לסיוע, ומחפשת עובדי סיעוד איכותיים שיוכלו לספק להם שירות מקצועי וחברתי הולם.

בישראל, כמו בכל העולם, יש עלייה ניכרת בתוחלת החיים. רוב האזרחים הוותיקים בישראל בוחרים להמשיך לחיות בביתם, כל עוד המצב מאפשר להם לעשות כן. כ17% מהזקנים המתגוררים בביתם מוגדרים כזקוקים לעזרה או לסיוע וכזכאים לקבל עזרה מידי מטפל/ת במימון המוסד לביטוח לאומי במסגרת "גמלת סיעוד". לאור זאת עמותת מטב מגייסת מטפלות/ים לקהל הולך וגדל של פניות לשירותי העמותה.

אפרת גרסטל – מנהלת מרחב ירושלים בעמותת מטב: "אנחנו מחפשים נשים וגברים עם לב רחב ויכולת נתינה, שמעוניינים לסייע לאנשים מבוגרים בחיי היום יום בביתם – עבודה שהיא לא פחות משליחות חברתית. העבודה כוללת עזרה אישית וביתית בפעולות כמו בישול, קניות, ליווי לסידורים שונים ולא פחות חשוב מכך, סיוע בהפגת הבדידות שהיא אחד המאפיינים הבולטים של הגיל המבוגר. יש זקנים שמצבם מצריך סיוע רחב יותר כמו עזרה בהלבשה, רחצה וכיוב'. התפקיד מאפשר עבודה בשעות גמישות, קרוב לבית וכמו כן אנחנו מספקים הכשרה מקצועית בשכר מלא וליווי שוטף על של אנשי מקצוע. העבודה בהחלט מתאימה לאנשים שמחפשים עבודה למס' שעות ביום והשתייכות לארגון גדול, ומסודר וערכי ".

עוד מוסרת אפרת: " השקנו לאחרונה במטב תוכנית הטבות ייחודית למטפלות/ים שיקלטו לעבודה אצלנו : המטפלים יהנו ממגוון פעילויות גיבוש ורווחה, קרן מלגות ללימודים אקדמאים לילדי המטפלות/ים, קרן סיוע למצבי חירום ,ביטוח בריאות בהסדר מיוחד ועוד . השנה המטפלות/ים שעבדו בעמותה גם קיבלו מענק כספי משמעותי לאות הוקרה. "

עמותת מטב הינה העמותה הגדולה והוותיקה ביותר בישראל אשר עוסקת בסיעוד ובטיפול באדם המבוגר. מטב מתמחה במתן ופיתוח שירותים לקשישים ושירותים בתחום הרווחה, ומספקת מגוון רחב של שירותים גם לילדים ואנשים עם מוגבלויות ומפעילה את השירות לאומנה במחוז הצפון. מטב מפעילה מעל 50 נקודות שירות בפריסה ארצית מלאה בשיתוף עם למעלה מ-200 רשויות ומועצות מקומיות ומעניקה את שירותיה בכל היישובים בארץ ועבור כל קבוצות האוכלוסייה. מטב מתמחה במתן ופיתוח שירותים לאוכלוסייה המבוגרת, ביניהם : שירותי סיעוד וטיפול אישי בבית, ליווי והשגחה בבתי חולים, סיוע וייעוץ בשעת משבר לקשיש ולבני משפחתו, ניהול מרכזי יום, ניהול בתי דיור מוגן ,שירות של עובדים זרים באמצעות חברות מורשות, שירותי יעוץ בנושא פתרונות דיור לגיל השלישי.

נושאים: עמותה למען הקשיש
עמותה
עמותה
עמותה
עמותה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: