בכל רמה ג1 אין מגרש כדורגל לחובבי הספורט

כשבנו את רמה ג' חשבו שאולי יבואו לשם רק חרדים כאלה שרחוקים מפעילות גופנית, היום נאלצים תושבי ג' לחפש אלטרנטיבות הרחק מהשכונה, אחת מהן היא מגרש בחורשת האקליפטוס שמואר בעזרת מכוניות להתאימו לשעת המשחק

מגרש האקליפטוס
מגרש האקליפטוס

שכונת רמת בית שמש ג'1 אוכלסה כמעט במלואה, אומרים שין שם דירה ריקה, הכול מלא ואפילו סימני הצפיפות מתחילים להדאיג. זוגות צעירים מחפשים שם דירות בנרות ואין כמעט בנמצא. עם הצפיפות מתחילה לבלוט עוד עובדה- העדר תשתיות ראויות.

נתקלנו בסיפורים ובאמירות מתושבים לא מעטים. מהיעדר מקוואות ועד פינות נוי ומשחקים לילדים. "מה שיש לא מספיק, לא רציני לתת לאלפי משפחות להתגורר בשכונה שכולה רק בתים." מלין בפנינו אחד מרבני הקהילות במקום. "קהילה זה בית כנסת, מקווה, מעון יום, מגרש ספורט, מתקני פעילות או הנאה לילדים.". בולטת עובדת היעדר מגרשי הספורט בשכונה. בזרם החרדי לא מקפידים לבנות מגרש ספורט סמוך למוסד חינוכי, וכך יש ישיבות או סמינרים ואין מגרשי ספורט. את פעילותם הספורטיבים עושים מחוץ לשכונה. "הבן שלי נוסע עד שייבר, ואו לבית שמש הוותיקה, במקרה הטוב הוא מוצא מקום לשחק ברמה א." מתאר בפנינו תושב השכונה.

ועוד, היכן עושים תושבי רמת בית שמש ג'1 את פעילותם הספורטיבית? בנוסף להיעדר כל התשתיות לאכלוס השכונה מתבררת עובדה מצערת נוספת, אין לתושבים החפצים בפעילות גופנית וספורטיבית מגרש למשחק כדורגל.

הנה מה שקיבלנו במייל מאזרחית איכפתניקית לא מהשכונה ולא חרדית, שחוותה בעיניה שלה את המראות. "השבוע חזרתי ממנגל שעשיתי סמוך לפארק האקליפטוס, (על אם הדרך בכביש 38 ס.צ) לא הבנתי מדוע סמוך לשעות הערב הגיעו עשרות חרדים למגרש הספורט בחורשה כשאין בו תאורה. החרדים הכווינו מכוניותיהם, מאירים באורות גבוהים, להאיר את מגרש הספורט המצוי בחורשה". החברה הנ"ל החלו במשחק הספורט החביב על העם ועל כל מי שחפץ מעט לאמץ את שריריו מעבר למורגל ביום יום- משחק כדורגל.

"אינני תושבת המשתייכת לזרם החרדי, ולכן חששתי מעט כאשר פניתי אל השחקנים. אזרתי אומץ ושאלתי, למה הם באים לשחק כאן, במקום שאינו מותאם לשעות פעילות כזו בלילות.".

השיחה עמם קלחה, מדובר בחברה להפתעתי לעניין ששמחו לשתף אותי, לא בנו לאלפי בני נוער של השכונה ולו מגרש כדורגל אחד !!! הם ידעו לספר שרק מגרש אחד אמור להיבנות והוא אמור להיות מתאים לשכונה ג1 וג2 (רבבות בני נוער) , ועד אז אם בכלל ייבנה אין להם ברירה אלא ליסוע מחוץ לשכונה לצרכי משחק ולשחק כדורגל בפארק האקליפטוס עם תאורה שאיננה. המשכתי להתעניין, היות וראיתי שהם וודאי בחרו ש"ס, שאלתי מדוע אינם פונים לשר הפנים אריה דרעי שאמור לייצג אותם. תגובתם הייתה שעשרות מהם פנו במרוכז אל שר הפנים ואל ח"כ משולם נהרי ... ולא זכו למענה.".

הנה תמונת מצב קודרת, תושבים שהגיעו לעיר וחשבו שהם מגיעים לעיר מתקדמת מוצאים עצמם חזרה במעברה, לאותם ימים בהם שיחקו בכבישים, ואם מצאו איז מגרש אז הדליקו אתאור המכונית להאיר את המגרש...

נושאים: בית שמש, רמבש ג1, ספורט
מגרש האקליפטוס
מגרש האקליפטוס
מגרש האקליפטוס
מגרש האקליפטוס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בכל רמה ג1 אין מגרש כדורגל לחובבי הספורט
משה כהןנכתבה ביום שבת, 21 באוקטובר 2017, 14:21

אבוטבול הפעם אנו רציניים !

בכל רמה ג1 אין מגרש כדורגל לחובבי הספורט
גולש אנונימינכתבה ביום שבת, 21 באוקטובר 2017, 13:23

עצומה: מגרש ספורט ברמבש ג׳ https://www.atzuma.co.il/sportgimmel

בכל רמה ג1 אין מגרש כדורגל לחובבי הספורט
תושב רמה ג'נכתבה ביום שישי, 20 באוקטובר 2017, 08:36

מה אנו יכולים לעשות כדי לקבל מגרש. מאוד כואב המצב פה בשכונה.