מיתוג מחדש לחברה הכלכלית

לחברה יש אתגרים והיא מצפה להפוך אותם לתוצאות. גם אנחנו, רק רצינו לדעת מהם האתגרים. האם מותר לנו לשאול...

יו"ר דירקטוריון החכ"ל
יו"ר דירקטוריון החכ"ל

החברה הכלכלית העירונית שמתנהלת תחת ידיו של עו"ד זאב לכוביצקי מבני ברק, עם הממונה אברהם פרנקל מסיעת כוח, החליטה למתג את עצמה מחדש. והיום מקיימת כנס במעמד יו"ר הדירקטוריון, הוא ראש העירייה, חברי דירקטוריון, ומנכ"ל החברה היוצא חיים הרוש.

החברה הכלכלית שכרה שירותיו של משרד פרסום חרדי לקידום המיתוג מחדש. עם מחשבה ואולי גישה אחרת מהקיים. בדרך כלל מיתוג עושים עם תקשורת חופשית, הפעם הוזמנו או לפחות נכחו רק נציגי תקשורת מעטים מאוד. אז מיתוג חדש בלי תקשורת? אז כן, התקשורת לא הוזמנה או שהוזמנו רק כאלה שיכולים לשרת את הקו המנחה של העבודה לפי רוח המוביל. לכוביצקי עצמו התבטא בעניין יחסי חכ"ל- תקשורת שהוא אישית חושב שרצוי ונכון שמנהל בחברה ציבורית לא ישוחח עם עיתונאים. עוד מכה לשקיפות בחלל...

לחברה הכלכלית יש מספר פרויקטים אותם היא מלווה, עדיין אין כאלה שהיא הובילה או יזמה כדי לפתח או לקדם איכות החיים בעיר. לפחות על פי מוצגי הפרסום במקום יש להם שאיפות להפוך אתגרים לתוצאות. עתה נותר לנו לדעת מהם האתגרים החדשים הניצבים בפני החברה הכלכלית. בהצלחה בהמשך הדרך.

נושאים: בית שמש, החברה הכלכלית
יו"ר דירקטוריון החכ"ל
יו"ר דירקטוריון החכ"ל
יו"ר דירקטוריון החכ"ל
יו"ר דירקטוריון החכ"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: