יו"ר הבית היהודי בבית שמש נגד הרב אבינר: "מנהיגות נשים אפשרית"

נשים לא צריכות להיות בפוליטיקה? לא בעיר בה מצויות עליזה בלוך ורינה הולנדר שהגיבה: "מרים הנביאה הייתה מנהיגה נשית..."

רינה הולנדר
רינה הולנדר

ראש ישיבת עטרת ירושלים הרב שלמה אבינר, מחשובי רבני הציונות הדתית, צוטט אתמול כאומר: "נשים לא צריכות להיות בפוליטיקה". התכוון גם לבית שמש? הרב אבינר כיוון דבריו לאפשרות שתעמוד בראש הבית היהודי אשה- השרה לשעבר איילת שקד. הרב אבינר ידוע כמי שמחווה דעה כללית מבלי לכוון למקום או לאישיות מסויימת.

בית שמש עוברת מהפכה נשית, ראש עיר אשה, סגניתה אשה, מנכלית אשה, דוברת אשה, מנהל אגף רווחה אשה, מנהלת פניות הציבור אשה, מנהלת מתנ"ס חדשה אישה, ועוד שלל תפקידים בכירים בצמרת העירונית שלנו אוישו בידי נשים.

מטבע הדברים שהשאלה הזו תעמוד לפני סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר בראיון שנתנה לאטילה שומפלבי בשישיתרבות הולנדר לא נותרה חייבת ושולחת מכאן מסר לרב אבינר עדיף שלא תתערב לנו בניהול העיר.

"חיכיתי לשאלה הזו, מנהיגות של נשים היא אפשרית. מאז שחר ילדותי חונכתי בבית הורי, אנחנו חמש אחיות, ואחריהן הגיע הבן לשיוויון מלא. מרים הנביאה, אשר על מותה נקרא השבת בפרשת חוקת, הייתה מנהיגה נשית יחד עם עוד נשים רבות בתנ"ך. היה כאן מהפך רציני כאשר נבחרה כאן ראש עיר אישה, וכאשר חלק גדול מהצוות המוביל הוא נשי. המהפך הזה צמח מתוך כך שיש בעיר קבוצה רצינית של נשים פעילות כבר שנים רבות . נשות בית שמש היו כל השנים בפרונט של עשייה. אנחנו ממשיכות ונמשיך לפעול ולהוביל את העיר למקום מצוין.".

דבריה אלה זכו להצדעה גם מראש העיר עליזה בלוך, וגם מחברותיה של רינה הולנדר שישבו בקהל הצופים.

נושאים: בית שמש, הבית היהודי
רינה הולנדר
רינה הולנדר
רינה הולנדר
רינה הולנדר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: