תלמידי ברנקו ביום מעשים בקהילה

היכרות מעמיקה בלתי אמצעית עם הקהילה חושפת בהזדמנות אחת את החצר האחורית של העיר, 1200 תלמידים ביום שכולו מעשים

תלמידים בפעילות
תלמידים בפעילות

מידי שנה בחודש אדר מגייס ביה"ס ברנקו וייס את תלמידיו ומוריו ליום נתינה במרחב בית שמש והסביבה. מנהל ביה"ס אבי אור החליט להקדיש את יום הנתינה לזכרו של רז נעמת מורה אהוב בבית הספר שהלך לעולמו בחודש האחרון באופן מפתיע והשאיר חותם רב בתלמידיו בעצם נתינתו. אבי של רז יבדל"א, צבי נעמת, בעצמו איש חינוך ופעיל בקהילה, נרתם לסייע בהצלחת האירוע, ליווה את התלמידים בפעילותם , הדריך וכיוון את התנדבות.

יום הנתינה בא לידי ביטוי ביום חופשי מלימודים אך לא חופשי מעשייה, ליום זה ערך נוסף מבחינת חינוך התלמידים. כ- 1200 תלמידי בית הספר ברנקו וייס מתפזרים ברחבי העיר בית שמש וסביבתה על מנת לתרום את חלקם לקהילה. מטרתם להביא שמחה לכלל הקהילה ע"י תרומתם במוקדים שונים כגון: גני ילדים, מעונות יום, בתי קשישים, ניקיון חצרות, צביעת בתים וכו...

יום הנתינה הפך למסורת בבית הספר ונערך מזה כ-15 שנה. יום זה מעצים את הבאת השמחה לאחר. וממלא מצברים של עשייה ונתינה שמצמיחים גם את התלמידים עצמם. מפגש התלמידים עם חצרות הקהיל חושף בפניהם את המציאות היום יומית שלעיתים נסתרת מעיני עובר דרך. כאן, הם מבטים לתוך הקהילה, מפנימים את המראות של מה שנסתר בדרך כלל מעיניהם בימים בהם שקועים בלימודיהם. חוויותיהם הפרטיות מהוות שיח חברתי מרכזי בימים שלאחר יום המעשים ויש תלמידים שעבורם זוהי ההזדמנות להתנתק מההווי היום יומי לטובת מעורבות עמוקה יותר בקהילה.

נושאים: ברנקו וייס, בית שמש
תלמידים בפעילות
תלמידים בפעילות
תלמידים בפעילות
תלמידים בפעילות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: