עוזיאל מציג: מסע ישראלי

מסיבת סיום גדושה חוויות מהם בנויה החברה וההווי הישראלי, שיא השיאים לפעילות חינוכית עשירה ומלאת ערכים.

מסיבת הסיום
מסיבת הסיום

ראש חודש, סיום שנת לימודים, חגיגות שבעים למדינה, חו"ל, וגם הישגים לימודיים, כל אלה היו במסיבת הסיום של תלמידי ביה"ס הממ"ד 'עוזיאל'. ההתרגשות והשמחה העצומה ניכרה בכל שעל בבית הספר, במקום מסיבת מופעים קצרים של כל כיתה, עוד מסיבה שגרתית, הכריע הצוות המנהל, על חגיגת המונים, בה ישתתפו כל התלמידים. מי שלא נכח שם יתקשה להבין אבל לא להתרשם מדברי הורים שנותרו ישובים על כיסאותיהם.

אחד ההורים, דניאל גולדמן ששב זה עתה משליחות בארה"ב אומר: "ראיתי הרבה מסיבות בארץ ובעולם, כמו של בי"ס עוזיאל אני לא מוצא בשום מקום. כאן כולם משפחה אחת, ואני גאה להיות חלק מהמשפחה הזו". הורה אחר מתפעם, "השנה מסיימת בתנו את המסלול שלה כאן, יש לנו עוד נציגה אחת ואנחנו בטוחים שהיא בידיים טובות. אנחנו מעריכים מאוד את העבודה של הצוות ב'עוזיאל'".

תלמידי ביה"ס והוריהם חוו חוויה ייחודית במסיבת הסיום. בכניסתם לביה"ס הצטיידו בדרכון ישראלי, כחול לבן, ובו תכנית מסע ל-70 שנות המדינה. עם הדרכון היו צריכים אוחזיו לפענח כתבי חידות ובעזרת פתרונן להגיע לנקודות שונות בהיסטוריה של ארץ ישראל, בכל נקודה כזו היו צריכים להחתים את הדרכון להמשיך לנקודת הציון הבאה. כך חוו את מלחמות הגבורה של עם ישראל, כך למדו את סיפורי העלייה, הקליטה ויישוב הארץ בחדר בריחה, כך למדו על שירה ארץ ישראלית ועוד. כאשר סיימו את משימותיהם הגיעו לנקודת הסיום, היא נקודת הביקורת בגבולות אותה החתימו זכו בשי צנוע ויצאו למגרש המופעים. באמצע הוגשו לתלמידים ולילדים הפתעות ששמחו את מקבליהם.

שיא השיאים היה מופע משותף לכל התלמידים, ריקוד המוני לצלילי השיר 'שלום על ישראל' עם עיבוד מיוחד כולל שופרות ומוסיקה קצבית, מופע אורות מלהיב (הפעם ויתרו על זיקוקין) והרבה הפתעות ופרסים לילדים מצטיינים. בהיעדר אולם התקיים המופע במגרש הספורט הפתוח. במעמד הזה ציין מנהל ביה"ס הרב אוריאל פדידה את אלופות בתי הספר מחזיקות הגביע העירוני בתחרות הכדורגל, ואת תלמידי חוג המדעים שזכו בהצטיינות בתחרות.

סיום שופע, מלא חוויות משמחות, ונוסיף אף מותירות רושם. בהחלט סיום נאה לשנת לימודים עשירה ומלאה תכניות לימוד וערכים. תמה שנת הלימודים תשע"ח אך לא הושלמו משימותיה. תודה לצוות המסור והנאמן של בית הספר על מזכירותיו, אבי הבית, עובדיו, מוריו ומנהליו. יישר כוח.

נושאים: בית ספר עוזיאל, הרב אוריאל פדידה
מסיבת הסיום
מסיבת הסיום
מסיבת הסיום
מסיבת הסיום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: