יריד ההצלחות שמסכם גם חמש שנות עבודה

מי שהגיע היום לביה"ס ברנקו וייס וראה מקרוב את החיבוקים וההתרגשות יכול להבין את הקשר האישי שנוצר בין הצוות לתלמידים. ככה מסיימים שנת לימודים הישגית.

יריד ההצלחות תשעט
יריד ההצלחות תשעט

עבור אבי אור מנהל בית הספר תיכון ברנקו וייס זהו יריד ההצלחות האחרון בקדנציה הנוכחית, אבי אור יוצא לשנת שבתון, ויש מי שאומר שהרבה מעבר. אבי אור ייזכר כמנהל שהוביל את ביה"ס להישגים מרשימים ביותר, עליה של עשרות אחוזים בהישגי הבגרות, שיפור בכל פרמטר נמדד בידי משרד החינוך או רשת ברנקו וייס. מבחינתו מדובר בפרק חיים מעצב ממש כל ילד וילדה שסיימו לימודיהם וקפצו לעגלת המירוץ לחיים.

היום הזמין צוות הניהול של ביה"ס יחד עם המורים את ההורים והתלמידים להיות שותפים ברגע מרגש- שיא שנת הלימודים, בו מוצגים הישגי התלמידים- הן ההצלחות של המחזור הבוגר.

מתרגשים? בודאי, כמו לפני כל סיום בכל משימה, כך גם ברגע האחרון של המירוץ של עוד שנה מפרכת, דורשת, מחייבת שהחלה בחודש ספטמבר ותסתיים בעוד יומיים כאשר המטרה שהוצבה לפני הצוות היתה לצלוח את השנה ולהביא את התלמידים לעמדה מיטבית ביותר.

אומר לנו אבי אור: "בית הספר לובש היום חג, אנו חוגגים את ההצלחות שלנו השנה. היום אנו נהנים מפירות עמלנו שהבשילו וטעמם מתוק ומראה הפרי הדור. נושא היריד השנה בסימן בחירה. 'ובחרת לראות את האור'. בכל רגע נתון בחיינו אנו בוחרים, תפקידנו המרכזי הוא לעזור לתלמידים לבחור בטוב להם.

לי זה יריד מיוחד במינו בו אני מסיים חמש שנות ניהול בהם הובלתי יחד עם צוות בית הספר המופלא להישגים שלא היו מעולם, בבגרות ובמיצב. אני נפרד מקהילה מרגשת ומקסימה שהלכה איתי יחד 12 שנה. אני משאיר אחריי צוות חזק ומועצם. תודה לכל מי שלקח חלק במפעל המקסים הזה.

ואם מותר לנו, להוסיף מילה אחת משלנו לאבי אור, היה לנו לעונג לראות כאן דמות מופלאה שידע לעשות ולעצב את אישיות ילדינו. זכינו באדם, באישיות ראויה להוביל ולהעצים את בני הדור הנוכחי אל עולם המחר. תודה לך אבי על הכל.

נושאים: חינוך, ברנקו וייס, אבי אור בית שמש
יריד ההצלחות תשעט
יריד ההצלחות תשעט
יריד ההצלחות תשעט
יריד ההצלחות תשעט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: